Cele mai mari reţineri de lefuri au fost înregistrate la însoţitorii de tren, aceştia nu-şi primise banii de mai bine de jumătate de an. Valeriu Canuţă, de exemplu, a muncit fără salariu timp de şapte luni, iar acum, în sfîrşit, îşi poate folosi banii.
Directorul CFM, Iurie Topală, spune că achitarea salariilor a fost posibilă datorită reanimării transportului de mărfuri.
"Noi am început mai bine, mai mult să lucrăm, mai mult să transportăm şi de asta ne-a venit şi venuturile mai mari, din veniturile noastre am început să închidem restanţele la salarii, fiind că veniturile la calea ferată din Moldova sînt transportul mărfurilor, transportul pasagerilor, ne aduce pierderi", a spus directorul general al „Căilor Ferate” din Moldova, Iurie Topală.
În cadrul întreprinderii Calea Ferată din Moldova activează peste opt mii de angajaţi, dintre care 600 sînt însoţitori de tren.
Adăuga comentariu