34 de plîngeri în doar şapte zile, la Agenția pentru Protecția Consumatorilor

34 de plîngeri în doar şapte zile, la Agenția pentru Protecția Consumatorilor

Nicio săptămînă fără reclamaţii. În ultimele şapte zile, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței  a înregistrat 34 de plîngeri, notează Noi.md.

Cele mai multe petiţii înregistrate se referă la calitatea telefoanelor mobile procurate - 4 reclamații;

Consumatorii au fost deranjați, de asemenea, de refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații - 3 reclamații;

Petițiile depuse de consumatori s-au referit și la procurarea încălțămintei neconforme, care, în scurt timp de la exploatare, s-au defectat (2 reclamații), dar și prestarea serviciilor de asigurare auto (2 reclamații).

Un șir de alte petiții înregistrate și examinate de către inspectorii Agenției vizează nerespectarea termenului de livrare a mobilei, prestarea necalitativă a serviciilor comunale (energie termică), serviciilor de taxi, serviciilor în domeniul  morăritului, precum și calitatea geamurilor termopan.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load