Odihna planificată în Grecia era pentru două persoane și cu banii achitați urma a fi asigurată cazarea pentru două persoane într-un hotel de 4 stele, cu alimentația inclusă.
Cu cîteva zile înainte de a merge în vacanță, femeia s-a îmbolnăvit. Deși a sperat că, pînă la plecare, se va însănătoși. Acest lucru nu s-a întîmplat și clienta a anunțat reprezentanții agenției de turism că refuză vacanța cu o zi înainte de plecare.
Aceştia s-ar fi supărat pe femeie, fiindcă nu i-a informat din timp despre această problemă și au tărăgănat timp de mai multe săptămîni să-i întoarcă acesteia banii.
Clienta a apelat la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, iar intervenția inspectorilor de aici a dus la rezolvarea conflictului pe cale paşnică.
Astfel, agenția de turism a eliberat o scrisoare de garanție, prin care s-a obligat să achite 450 de euro și 18 640 de lei în rate pînă în luna ianuarie 2019.
Adăuga comentariu