Distribuția LYFT a fost lansată pe mai mult de zece curse ale transportatorului. Produsul este destinat pasagerilor maturi. În viitor, producătorul intenționează să extindă lista companiilor aeriene, care vor putea oferi LYFT.
BAT şi-a prezentat noul produs în 2019. După cum a explicat Johan Vandermyulen, directorul pentru Europa și Africa de Nord, în august, pentru următorii patru-cinci ani, produsele alternative de nicotină (LYFT și dispozitivul Glo pentru încălzirea tutunului) reprezintă domeniile prioritare pentru dezvoltarea BAT. Este de așteptat ca acestea să fie principalul motor al creșterii consumului pe piața rusă.
Potrivit unor informaţii anterioare, schimbări majore au loc pe piața globală a tutunului, pe fondul unei campanii pe scară largă pentru combaterea fumatului tradițional. În acest sens, companiile trebuie să caute noi surse de venit, inclusiv să investească în producția de țigarete electronice și sisteme de încălzire a tutunului. Potrivit companiei de consultanță Euromonitor International, în Rusia piața țigărilor vaping și electronice va crește cu 411,1 la sută pînă în 2023, ajungînd la o valoare de pînă la 3,7 miliarde de dolari.
LYFT reprezintă nişte tampoane speciale cu fibre vegetale și extract farmaceutic de nicotină. Încep să acționeze atunci cînd consumatorul își pune o pernuţă sub buza superioară.
Adăuga comentariu