Cît costă publicitatea pe troleibuze și cine are de cîștigat

Cît costă publicitatea pe troleibuze și cine are de cîștigat

Deși abia de reușește să-și acopere cheltuieiile, Regia Transport Electric își permite să ofere agenților economici posibilitatea de a plasa anunțuri publicitare pe troleibuze la prețuri simbolice.

Doar 20.000 de lei. Atît trebuie să achiți anual ca reclama ta să apara pe unul dintre miljoacele de transport electric de model vechi din Chișinău. Iar ca publicitatea ta să fie tipărită pe un troleibuz nou, atunci va trebui să scoți din buzunar cu 7.000 de lei mai mult. Pentru o simplă comparație, acest preț este unul foarte mic, odată ce pentru un minut de publicitate la TV, în funcție de audiență și post, agenții economici achită între 60 și 3.000 de euro.

Patru agenții de publicitate au un contract cu RTEC, care pune la dispoziție 137 de troleibuze în acest sens. Pe 63 dintre ele sînt plasate diferite reclame.

Astfel, pentru primele opt luni ale anului, întreprinderea a înregistrat venituri în sumă de circa jumătate de milion de lei de pe urma acestor servicii.
Pentru 2018, Regia Transport Electric a primit de la bugetul municipal circa 250 de milioane de lei. E o sumă uriaşă care nu este acoperită de venituri şi care depăşeşte de aproape două ori alocaţiile de acum trei-patru ani. Spre exemplu, în 2016, Regia Transport Electric a avut cheltuieli estimate la 366 de milioane de lei, în timp ce veniturile de la transportarea pasagerilor au constituit aproape 178 de milioane de lei.

Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load