TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Metode cum să-ţi îmbunătăţeşti calitatea somnului

Metode cum să-ţi îmbunătăţeşti calitatea somnului

Lipsa somnului atrage numeroase pericole asupra sănătăţii, începînd cu nivelul scăzut de energie şi lipsa concentrării, pînă la apariţia anumitor afecţiuni printre care şi Alzheimer.

În acest sens, nu trebuie să subestimăm importanţa somnului, iar studiile arată că un adult ar trebui să doarmă 7-9 ore pe noapte. Iată cîteva soluţii care te pot ajuta să-ţi îmbunătăţeşti calitatea somnului.

Uleiul de Canabidiol. Un produs fascinant care poate fi folosit pentru tratarea sau ameliorarea mai multor afecţiuni este uleiul de canabidiol, care are capacitatea de a induce somnul, în special cel de calitate, prin activarea serotoninei, care are un efect anti-anxietate.


Rutina. Dacă încerci să adormi în fiecare seară la aceeaşi oră, devine o modalitate ideală prin care-ţi poţi îmbunătăţi calitatea somnului, deoarece creierul îşi formează un obicei pe care ulterior ştie cînd să-l anticipeze. Dacă poţi implementa această rutină, vei observa că în timp îţi va fi mult mai uşor să adormi rapid.

Evită tehnologia. Lumina emisă de ecranele telefoanelor şi tabletelor activează creierul, iar astfel acesta ne menţine în alertă. Ideal este ca înainte de somn, cu o oră, să renunţi să mai stai pe laptop, telefoane sau tablete.

Lipsa luminii. Dacă pînă acum am vorbit de lumina emisă de ecranele dispozitivelor mobile, de data aceasta amintim şi lumina naturală care şi ea are rol de a menţine creierul activ. Pentru un somn de calitate, ideal este să fie întuneric complet în cameră.

Alimente şi băutură. Pentru un somn de calitate, ideal este ca înainte cu 3 ore de somn să nu consumi altceva în afară de apă. Îţi reamintim că mîncarea este sursă de energie, iar dacă mănînci înainte de culcare în loc să te odihneşti, corpul va fi obligat să consume energia pe care i-ai oferit-o în urma alimentaţiei.

Meditaţia. Meditaţia este un excelent exerciţiu folosit pentru relaxarea, calmarea şi organizarea minţii. Multe persoane preferă să mediteze cu 15 minute înainte de somn aşa că, de ce să nu-ncerci şi tu?

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load