Cîte ouă e bine să mîncăm pe săptămînă

Cîte ouă e bine să mîncăm pe săptămînă

Ouăle sînt cunoscute pentru nivelul ridicat de colesterol, însă au o mulţime de beneficii pentru sănătate. Iată ce ţi se întîmplă dacă mănînci trei ouă în fiecare săptămînă. 


Iţi reduci riscul de boli de inimă - Datorită creşterii colesterolului bun, eşti mai puţin expus la boli cardiace.


Iţi îmbunătăţeşti sistemul imunitar - Un ou mare conţine 22% din doza zilnică recomandată de seleniu, esenţial pentru funcţionarea tiroidei şi a sistemului imunitar. 


Ai mai multă energie - Un singur ou îţi oferă 15% din doza zilnică recomandată de vitamina B2. Aceasta îţi ajută corpul să transforme mîncarea în combustibil.


Vei slăbi mai uşor - Pentru că îţi dau o senzaţie de saţietate, ouăle te ajută să pierzi grăsimea. 


Îţi imbunatatesc aspectul părului şi pielii - Ouăle conţin un nivel ridicat de vitaminele B2, B5 si B12. Acestea sînt esenţiale pentru un păr sănătos, o piele radiantă şi un ficat sănătos.


Îţi întăresc oasele şi dinţii - Vitamina D pe care o conţin este esenţială pentru oase şi dinţi, ajutînd la absorbţia calciului.


Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load