Cele mai sănătoase alimente, în funcție de vîrstă

Cele mai sănătoase alimente, în funcție de vîrstă

Organismul are nevoi diferite în funcție de vîrstă. Iată ce alimente ar trebui să consumi ca să previi afecțiunile specifice bătrîneții.

20 de ani: acesta este decadă critică pentru tinerii adulți; ceea ce mîncați acum pune bazele pentru o viață sănătoasă sau, dimpotrivă, una cu diverse afecțiuni. Ar trebui să mănînci foarte multe legume și fructe.

30 de ani: consumă spanac, avocado, ulei de măsline, nuci și semințe.

40 de ani: ajută la stabilizarea nivelurilor hormonale prin consumul de varză, broccoli, conopidă, varză de Bruxelles și kale.

50 de ani: consumă alimente bogate în calciu, inclusiv lapte, fasole albă, somon, sardine, smochine uscate, kale, mazăre, migdale.

60 de ani: nuca de cocos poate ajuta la prevenirea apariției demenței, spun medicii. Creierul poate fi hrănit corect cu ajutorul grăsimilor sănătoase din nuci și aviocado.

 

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load