Un post de televiziune din Moldova se închide

Un post de televiziune din Moldova se închide

Postul de televiziune Vocea Basarabiei se închide. Angajații au fost anunțați, luni, că instituția nu va mai activa


Asta au declarat pentru Agora surse din cadrul televiziunii.


Instituția nu a venit, deocamdată, cu o poziție oficială. Nu se cunosc nici motivele care au stat la baza acestei decizii. De asemenea, nu se știe dacă aceasta se răsfrînge și asupra postului de radio Vocea Basarabiei.


Anterior, posturile de radio și de televiziune Vocea Basarabiei au figurat in mai multe scheme de schimbare a proprietarilor. 


Se zvonea că primii proprietari ar fi fost colectivele de jurnaliști ce primeau granturi din România, apoi cercuri apropiate de guvernarea Filat, după arestul lui - persoane loiale PD-ului, apoi cercuri apropiate de PL-ul lui Ghimpu, după care iarăși grupuri apropiate de Plahotniuc.


Pe de altă parte, într-un comunicat de parte, Vocea Media SRL, fondatoarea posturilor de radio și televiziune Vocea Basarabiei, anunță că începînd de astăzi, luni, 8 iulie 2019, intră într-o scurtă vacanță a producției. 


”Anunțăm ascultătorii și telespectatorii că aceste posturi vor funcționa mai departe și nimic nu se va schimba. În scurt timp, grila de emisie va fi îmbunătățită și reluată producția. 


Pe această cale, solicităm mass-media care s-a grăbit să anunțe despre închiderea posturilor noastre de radio și televiziune să-și reconsidere știrile și să notifice despre comunicatul nostru”, se arată într-un comunicat al instituției.


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load