Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Platformele Moldovagaz pentru comunicarea cu consumatorii

16 mar. 17:40   Societate
2164 0

Moldovagaz SA pune la dispoziția consumatorilor o serie de platforme și oportunități pentru schimbul de informații.

Despre aceasta a informat Vadim Ceban, președintele Consiliului de Administrație al SA "Moldovagaz", subliniind că printre ele se numără "Cabinetul personal al consumatorului" de pe site-ul SA "Moldovagaz", prin intermediul căruia se poate face transmiterea datelor contoarelor, plata online a facturilor, solicitări privind perfectarea contractelor și așa mai departe.

De asemenea, este posibilă transmiterea citirilor contorului de gaz prin intermediul aplicației Viber ChatBot. Există un sistem de asistență pentru clienți prin intermediul unui robot Telegram (https://t.me/MoldovagazSupportBot);

De asemenea, există un număr unic al call centrului "Moldovagaz" SA – 1304, pentru consumatorii din capitală – call-centrului "Chișinău-gaz" 1305, centrele consumatorilor din mun. Chișinău și 11 filiale teritoriale.

Solicitările pe platformele online sînt acceptate în regim non-stop, iar răspunsurile sînt oferite după procesare de către specialiștii companiei de luni pînă vineri.


Programul de lucru al centrelor de consum SA "Moldovagaz": luni, marți, joi și vineri de la 8.00 la 17.00, iar miercuri – de la 08.00 la 20.00.

1
0
0
1
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?