Transnistria stiri: 1424
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Cu ce întrebări se adresează de cele mai multe ori consumatorii la centrele de contact ale Moldovagaz

14 mar. 12:00   Societate
2223 0

Pe parcursul anului 2023 în oficiile comerciale ale grupului „Moldovagaz” au fost deserviți circa 191 mii consumatori finali.

Potrivit președintelui Consiliului de Administrație al SA "Moldovagaz", Vadim Ceban, în același timp, 32 583 persoane au apelat la contact-centrul întreprinderii prin intermediul liniei telefonice unice 1304, iar 158 284 consumatori au primit consultații în centrele relații cu consumatorii, amplasate în mun. Chișinău și 11 filialele teritoriale.

La fel, în perioadă de referință au fost prelucrate peste 7 082 de cereri ale consumatorilor, parvenite on-line prin intermediul site-ul companiei.

Adresările consumatorilor pot fi divizate pe următoarele subiecte:

  • facturarea gazelor naturale furnizate și achitarea consumului, inclusiv acordarea gradului de vulnerabilitate energetică și a compensațiilor - 78 280 consumatori (41,2%)
  • modalitatea de achitare a facturilor de plată - 24 448 consumatori (12,8%)
  • lipsa facturii de plată - 7 831 consumatori (4,1%)
  • erorile de facturare (recalculare, repartizare, transmiterea indicilor contorului) - 19 482 consumatori (10,2%)
  • încheierea contractelor - 48 805 consumatori (25,5%)
  • deconectarea/reconectarea locurilor de consum - 11 942 consumatori (6,2%).

Durata medie de deservire în centrele relații cu consumatorii, în funcție de complexitatea interpelării, este de pînă la 10 minute, iar consumatorul, care apelează telefonic la contact-centrul 1304, este deservit timp de 3-5 minute.

1
0
0
1
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?