Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Cum a reuşit o femeie să-şi recupereze banii pentru un mobilier "deranjant"

14 dec. 2018,, 16:41   Societate
2347 0

Statisticile Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței arată că pentru primele 9 luni ale anului 2018, consumatorii au rămas nesatisfăcuți de mobilierul procurat în 20 dintre cazuri.

În unul dintre aceste cazuri, o femeie a cumpărat o masă pentru o rudă a sa din Italia. Masa a fost transportată în maximă siguranță, însă persoana care a primit bunul a constatat că aceasta nu corespunde spațiului pregătit pentru amplasare. În aceste condiții, conaționala noastră din Italia i-a cerut rudei sale să solicite banii pentru produs agentului economic ori să-l înlocuiască, relatîndu-i despre inconveniențele apărute.

Agentul economic, însă, nu a fost de acord să schimbe produsul sau să-i întoarcă banii timp de 14 zile calendaristice, aşa cum prevede legea. Apoi, consumatoarea a sesizat Agenția, care a contribuit la returnarea 7500 lei, fiind mediată cu succes situația conflictuală.

Într-un alt caz, o femeie a comandat de la un agent economic o ușă pentru exterior din material MDF, achitînd o valoare de 8500 lei. Consumatoarea a fost asigurată că chiar dacă ușa nu este fabricată din lemn natural, produsul este calitativ și rezistent.

După 3 luni de la instalarea bunului, consumatoarea a depistat că ușa începe să se deterioreze, aşa că s-a adresat imediat întreprinzătorului.


Prin stabilirea unui acord, agentul economic a rezolvat problemele apărute la produs, plus a mai efectuat lucrările de construcție a unui acoperiș deasupra ușii.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?