TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

MAI multeminimizează

Agenția pentru Protecția Consumatorilor a aplicat amenzi de circa 18 mii de lei

În perioada 4-15 ianuarie 2021 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 30 de reclamații de la consumatori.

Plîngerile se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.

Au fost stabilite 7 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 17 900 lei. A fost înregistrat un caz soluționat pe cale amiabilă.

De asemenea au fost efectuate 3 controale de stat planificate/inopinate, au fost înregistrate 186 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.


Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


MAI multe

Sondaj Toate

load