X 
Eurovision stiri: 520
Cazul Filat stiri: 355
Transnistria stiri: 1390
Preşedintele stiri: 4018

Cota producţiei “Viorica Cosmetic” pe piața Republicii Moldova va creşte pînă la 40%

30 oct. 2013,, 10:13   Economie
8212 2
Foto : publika.md
Noul proprietar al fabricii „Viorica Cosmetic”, compania „DAAC-Hermes Group”, preconizează în următorii trei-patru ani, să ridice cota producției întreprinderii pe piaţa moldovenească de parfumerie şi produse cosmetice de la 2% pînă la 40%. Potrivit preşedintelui companiei, Vasile Chirtoca, după ce producţia fabricii îşi va întări poziţia pe piaţa internă, holdingul va începe promovarea acesteia pe pieţele externe.

Vasile Chirtoca a remarcat că interesul pentru businessul din domeniul parfumeriei și produselor cosmetice a apărut în timpul crizei din 1998. "Noi am depășit această criză timp de cîțiva ani. Aveam o mulţime de credite în valută, destinate unor proiecte derulate pe piețele în lei și ruble, de aceea, cîțiva ani după criză am lucrat, exclusiv, pentru a întoarce creditele. După aceasta am început să studiem mai atent pieţele şi am aflat că există cîteva ramuri care nu sînt afectate pe timp de criză. Una dintre acestea este cea a produselor cosmetice și parfumurilor", a spus preşedintele holdingului.

Potrivit lui Vasile Chirtoca, chestiunea cumpărării fabricii, care în luna iunie a anului curent a fost expusă de stat la privatizare, a fost rezolvată foarte repede. Proiectul a fost susţinut de două dintre cele mai mari bănci din Moldova, care au oferit credite. Întreprinderea a fost cumpărată contra sumei de 51,04 mil. lei. În prezent, întreprinderea nu are niciun fel de datorii, iar în următorii doi ani sînt prevăzute investiţii în mărime de 50 mil. lei.

Preşedintele „DAAC-Hermes Group” a comunicat jurnaliștilor că în viitorul apropiat în vînzare vor apărea cîteva linii noi de cosmetică autohtonă, produsă în baza extractelor ecologic pure de uleiuri eterice de origine moldovenească.

Rezultatele unui studiu realizat în rîndul populaţiei din Moldova arată că producţia fabricii „Viorica Cosmetic” este cunoscută de 70% de consumatori şi niciunul dintre ei nu a vorbit negativ despre calitatea produselor cosmetice autohtone.



0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?