Alimentele care i-au asigurat longevitatea unui bărbat de 116 ani

Alimentele care i-au asigurat longevitatea unui bărbat de 116 ani

Bernardo Lapallo, un bărbat în vîrstă de 116 ani, spune că a găsit secretul longevităţii.


Brazilianul a făcut o listă a alimentelor pe care le-a inclus frecvent în alimentaţie, considerînd că acestea au jucat un rol cheie în ceea ce priveşte longevitatea de care se bucură.



Bernando Lapallo s-a născut în Brazilia la 17 august 1901 şi s-a mutat cu familia în Statele Unite la vîrsta de cinci ani. Acesta este cunoscut la nivel mondial pentru stilul alimentar pe seama căruia pune longevitatea sa. Bărbatul consumă foarte multe fructe şi legume organice, evitînd în acelaşi timp alimentele dăunătoare organismului, scrie naturalsociety.com. Lista celor mai frecvente alimente consumate include:


Usturoi


Dacă nu sînteţi un fan al usturoiului, probabil veţi începe să-l includeţi în alimentaţie după ce veţi afla beneficiile pe care le oferă. De la prevenirea cancerului la detoxifierea organismului, tratarea maladiilor cum ar fi durerile de dinţi sau tusea, sînt doar cîteva dintre caracteristicile usturoiului.


Miere


Mierea este cunoscută de multă vreme pentru beneficiile sale uimitoare, tratînd nenumărate probleme de sănătate. Acest produs uimitor are proprietăţi antibacteriene, antifungice, antiseptice şi antioxidante - făcîndu-l unul dintre cele mai benefice alimente.


Scorţişoara


Deosebit de bogată în fibre, magneziu şi calciu, scorţişoara este folosită de mii de ani pentru aroma şi beneficiile sale. Cunoscută în numeroase culturi, aceasta poate fi utilă în special în prevenirea diabetului, a cancerului şi a artritei.


Ciocolata neagră

Cacaoa este un super-aliment, extrem de bogat în antioxidanţi, ajutînd atît mintea cît şi trupul.


Uleiul de masline


Bogat în grăsimi benefice, uleiul de măsline păstrează atît inima, cît şi creierul sănătoase, prevenind declinul cognitiv şi riscul apariţiei bolilor cardiovasculare.


Obiceiuri recomandate de Bernando Lapallo:


Exerciţiu fizic şi mental. O dietă săracă în sare, bogată în fructe, legume şi alimente bogate în fibre şi antioxidanţi. Nu mîncaţi niciodată pînă atingeţi senzaţia de saţietate. Consumaţi alimente bogate în vitamina E, care ajută la menţinerea funcţiilor cognitive. Beţi ceai din plante. Ikarienii, care trăiesc, de asemenea, vieţi lungi, iubesc ceaiul din plante. Beneficiile de sănătate ale ceaiului verde sînt uimitoare. Luaţi pauze dese. Mînancaţi legume proaspete. Relaxaţi-vă. Reducerea stresului devine un factor din ce în ce mai cunoscut atunci cînd vine vorba de longevitate. Stresul poate creşte foarte mult riscul numeroaselor boli.

 


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load