Doar 5% dintre companiile moldoveneşti au un departament de marketing

Doar 5% dintre companiile moldoveneşti au un departament de marketing

În 2017, compania de marketing Magenta Consulting a realizat un studiu pentru a descoperi aspecte interesante ce definesc firea moldovenilor. Rezultatele sondajului cu privire la promovarea afacerilor prin publicitate arată faptul că recomandările mouth-to-mouth încă mai continuă să prevaleze față de promovarea on-line.


Magenta a constatat că 7 din 10 antreprenori din Republica Moldova nu se promovează prin activități de marketing, publicitate și PR. Cei care se promovează, încă mai preferă modalitatea clasică de lansare - prin publicitate TV, radio, ziare sau la vedere. Doar 9% dintre companii au un angajat specialist în marketing și doar 5% au un departament de marketing.


Magenta Consulting constată că un departament de marketing deplin își pot permite mai des întreprinderile moldovenești care beneficiază de investiții străine.


„Circa 40% dintre întreprinderile din nord și dintre cele exportatoare declară că nu au un logotip. 47% din companiile din regiunile țării nu au un logo, nici web-site și consideră că nici nu au mare nevoie de ele”, scrie în comunicatul Magenta Consulting.


Totodată, compania consideră că regula promovării „prin recomandare” sau „cunoscuți” este „încă în plină floare”. 


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load