O astfel de opinie într-un interviu pentru Noi.md a exprimat Igor Șcerbinschi, prim-vicepreședintele companiei Daac.md/" style="text-decoration: underline; color: #000000;" target="_blank" title="Daac Hermes">Daac Hermes.
El a menționat că noi acum nu avem nici un fel de standard, deși în țările europene nu există o normă mai mică decît Euro-5.
”Adică, acesta este minimul care există și puțini produc deja astfel de mașini. În țările UE este deja în vigoare Standardul Euro-6+. Respectiv, pentru noi, trecerea imediat la un astfel de standard ridicat poate avea consecințe negative. Căci acest lucru nu se referă numai la cerințele față de standardul dispozitivului mașinii. Acestea sînt cerințe și față de combustibil, ceea ce înseamnă că și alte întreprinderi ar trebui să se pregătească de această trecere”, a spus prim-vicepreședintele companiei Daac Hermes.
În opinia sa, în cel mai scurt timp Moldova ar trebui să introducă norma Euro-5.
Menționăm că în țările UE standardul Euro-5 pentru toate camioanele noi a devenit obligatoriu din 2008, pentru autoturisme - din 2009. Acum în zona euro este implementat activ standardul Euro-6+. În Rusia funcționează Euro-5 din 2016.
Adăuga comentariu