X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Tendințele primăverii în industria fashion (FOTO)

17 mar. 2015,, 14:45   Business
5446 0

Молдавские бренды были представлены на Spring Fashion Weekend 2015
Foto: noi.md

Colecțiile brandurilor autohtone au dat tonul acestei primăveri în cadrul celor două zile de prezentări DIN INIMĂ Spring Fashion Weekend 2015, ediția a VII-a. 33 de designeri moldoveni și-au etalat noile creații, în cadrul unui show savurat cu admirație de către public. Pentru rolurile de modele au fost invitați politicieni, oameni de afaceri, personalități din cultură și industria muzicală, jurnaliști și vedete, care au defilat cu mândrie în ținute 100% autohtone. Organizatorii – Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS), Asociaţia Femeilor Antreprenoare din Moldova (AFAM) şi Proiectul USAID CEED II – au reușit să abordeze evenimentul în mod creativ și să îi dea un nou format.

Evenimentul a reunit sub același brand, DIN INIMĂ, colecțiile de primăvară de la Kheops, Goreea, Lia Fia, Nanetty, Hîncu, Creme Brulee, Maxi Kids, Ponti, Georgette, Tricon, My Revival, Cristina, Sekana, Ionel, Zorile, L'ame de la femme, Julia Allert, La Tyana, Sandi, Divero, Malena, Folks, Etnopera, Malcom, Ludmila Storojuc, Seline, Polina Hasanova, VB, Irka Shoes, Alina Bradu, Brio Exclusive, Irina Ulianovschi, Olea by Divero, Raquette, O'Blanc, Le Parole și EHO.

Banii adunați în urma evenimentului vor fi investiți în viitorul industriei de modă. Resursele financiare vor fi alocate Centrului de Excelență și Accelerare în Tehnologii și Design ZIP HOUSE, care își va deschide ușile în iunie 2015 și unde vor fi „crescute” noile generații de creatori vestimentari.

DIN INIMĂ Spring Fashion Weekend 2015 a avut loc pe 14 și 15 martie, la Sala cu Orgă din Capitală. Evenimentul s-a desfășurat sub patronajul Ministerului Culturii și cu susținerea Primei Doamne, Margareta Timofti.

Despre proiectul „Din Inimă”

Campania „Din ♥ branduri de Moldova” a fost inițiată în Martie 2012 de către proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală din Industria Ușoară (APIUS), în parteneriat cu companiile autohtone, care au creat mărci de succes pe piața locală. Scopul proiectului este de a spori prestigiul brandurilor moldovenești producătoare de haine, încălțăminte și accesorii. O mare parte dintre acești producători sunt asistaţi în continuare de proiectul USAID CEED II în procesul de consolidare a mărcilor proprii, a abilităților de design și a capacităților de marketing.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?