Transnistria stiri: 1425
Eurovision stiri: 509
Preşedintele stiri: 4002

Doi tineri antreprenori vînd la București „cartea de vizită” a Moldovei

5 sep. 2014,, 15:15   Societate
4371 2
Foto: zf.ro
Doi antreprenori tineri din Republica Moldova au decis să organizeze în România o afacere de vînzare a „cărții de vizită” a Republicii Moldova – bomboane produse de fabrica „Bucuria”, informează NOI.md, cu referire la zf.ro.

Potrivit sursei, Victor Tașca, în vîrstă de 27 de ani, și Sergiu Tuhari, în vîrstă de 26 de ani, au decis să vîndă dulciuri moldovenești produse de „Bucuria” în mai multe magazine ale companiei „Tuta Prima Invest” din București, situate în stațiile de metrou.

„Am reținut gustul acestor bomboane încă de cînd eram student. La început noi le aduceam în calitate de cadou, iar apoi cunoscuții noștri au început să ne roage să le aducem, fiecare avînd deja o preferință pentru un anumit sort de bomboane”, astfel descriu tinerii antreprenori istoria „brandului” moldovenesc în România.

Stațiile de metrou nu au fost alese la întîmplare ca locație pentru magazine, întrucît pe acolo trec zilnic sute de oameni. Potrivit datelor magazinului online „Bucuria” din România, prețul unei bomboane începe cu 0,10 bani românești și poate ajunge pînă la un leu românesc.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?