X 
Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504
Preşedintele stiri: 3997

În 2016, CCI şi-a concentrat eforturile pe promovarea produselor moldoveneşti

14 ian. 2017,, 13:00   Economie
2582 0

Activităţile organizate în anul 2016 de către Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) a Moldovei în ţară şi peste hotare au fost orientate spre promovarea produselor moldoveneşti şi au avut un impact pozitiv asupra mediului de afaceri, consideră directorul CC, Sergiu Harea.


Surse din cadrul CCI au relatat pentru INFOTAG că la adunarea anuală a organizaţiei, care a avut loc în ajun la Hînceşti, el a spus că una din evenimentele principale organizate de Cameră în anul trecut este expoziţia "Fabricat în Moldova", desfăşurată în premieră la Iaşi (România) în luna noiembrie.

"Expoziţia a adunat peste 70 de întreprinderi autohtone, dintre care opt din raionul Hînceşti. Tot în premieră "Fabricat în Moldova" a fost lansată şi pe Platforma Naţională a Expoziţiilor Virtuale, ceea ce le va permite antreprenorilor moldoveni să se facă cunoscuţi pe piaţa internaţională", a spus directorul.

Potrivit directorului filialei Hînceşti a CCI, Tatiana Cojocaru, "datorită bunei colaborări dintre filiala Hînceşti şi mediul de afaceri din teritoriu, 10 întreprinderi din raion vor participa cu standuri la expoziţia naţională "Fabricat în Moldova".

De asemenea, în cadrul şedinţei au fost discutate planurile pentru anul 2017.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?