X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

YouTube testează tot felul de noi metode de afişare a reclamelor

24 noi. 2018,, 03:00   Externe
2563 0

YouTube testează tot felul de noi metode de afişare a reclamelor, în ciuda faptului că majoritatea creatorilor de conţinut de pe platformă sînt în continuare nemulţumiţi de modul în care sînt trataţi şi de cum sînt distribuite clipurile către fani.

Cea mai nouă iniţiativă a companiei doreşte însă să îmbunătăţească experienţa de vizionare a utilizatorilor, oferindu-le posibilitatea de a urmări clipurile fără întreruperi.

În ultima perioadă, multe dintre clipurile monetizate de pe YouTube pot fi întrerupte de multe ori pentru afişarea de reclame, lucru care poate deveni enervant şi care cu siguranţă a dus la scăderea timpului de vizualizare. Astfel, YouTube propune o soluţie mai simplă: afişarea mai multor reclame înainte de începutul clipului, pentru a evita întreruperea clipului mai tîrziu. Acest nou concept se numieşte „Ad Pods” şi va fi disponibil iniţial pe desktop, după care va fi activat şi pentru smartphone-uri.

Se pare că Ad Pods vor putea include maximum două reclame înaintea clipului şi vor oferi utilizatorilor posiblitatea de a alege: fie vezi o singură reclamă la început şi continui apoi să vezi conţinutul cu posibilitatea de a fi întrerupt mai tîrziu, fie vezi ambele reclame una după cealaltă. Conform anunţului oficial, vizionarea ambelor reclame reduce afişarea de reclame cu 40% pe parcursul clipului, probabil aici fiind vorba despre reclamele în format banner care apar în partea de jos a clipului. Din punctul de vedere al companiilor de publicitate, noile Ad Pods vor aduce între 8 şi 11% mai mult „reach”, adică vor ajunge la mai mulţi utilizatori.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?