Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Sistemul de gestionare a fluxurilor Earlyone: Vino la MAIB fără să stai la coadă ©

20 aug. 2021,, 09:44   Business
3485 0

Earlyone reduce la minimum timpul de așteptare la cozi, ajută la îmbunătățirea vitezei și eficienței serviciilor și îmbunătățește experiența clienților. Cu ajutorul aplicației mobile, vă puteți rezerva de la distanță un loc la coadă la bancă în ziua și la ora selectate și puteți beneficia de servicii fără a pierde timp așteptând la coadă.

Până în prezent, rezervarea de la distanță prin intermediul sistemului remote booking este disponibilă la MAIB, BCR, EuroCreditBank. Potrivit partenerului local, companiei DAAC System Integrator, în prezent sunt în curs de negociere cu alte bănci, companii de telecomunicații, instituții guvernamentale și medicale, iar lista companiilor disponibile pentru rezervări de la distanță va fi extinsă în viitorul apropiat.

Ce problemă este rezolvată?

În ciuda posibilității de a plăti facturi și de a primi alte servicii de la distanță datorită internetului și noilor tehnologii, o serie de servicii necesită încă prezența fizică, ceea ce înseamnă că cozile de așteptare sunt încă o problemă. În plus, serviciul rezolvă problema cozilor nu numai în bănci, ci și în locurile în care nu este posibil să se primească servicii de la distanță, de exemplu, în instituțiile medicale.

Ce diferențiază Earlyonede alte soluții similare?

Obiectivul principal al soluției Earlyonenu este de a gestiona cozile, ci de a elimina cauzele cozilor, cum ar fi performanța ineficientă a personalului, alocarea necorespunzătoare a resurselor și a fluxurilor de clienți etc. Toate componentele sistemului sunt concepute pentru a rezolva aceste probleme.

Cum funcționează?

Sistemul se bazează pe un algoritm inteligent care echilibrează fluxurile de clienți pe baza parametrilor definiți de prioritizare a serviciilor și de stabilire a priorităților. Există și alte caracteristici utile, inclusiv posibilitatea de a seta KPI pentru procesele de service, de a primi notificări atunci când sunt depășite, de a anunța clienții cu privire la timpii de așteptare și multe altele.

Aplicație mobilă

Aplicația mobilă vă permite să vă rezervați de la distanță un loc la coadă la bancă în ziua și la ora selectate și să beneficiați de servicii fără a fi nevoie să așteptați la coadă.

Pentru a face o rezervare la distanță în aplicația mobilă, utilizatorul selectează compania, sucursala, serviciul și ora și creează un bilet virtual. La sosirea la sucursală, tichetul trebuie activat prin introducerea unui cod pe terminal sau prin scanarea codului QR. De asemenea, este posibil să amânați tichetul cu 5, 10 sau 15 minute dacă întârziați.

O caracteristică specială a aplicației Earlyone este un algoritm unic care calculează momentul optim în care puteți obține un serviciu fără a aștepta la coadă. Sunt luați în considerare factori precum încărcătura sucursalei, numărul de persoane din coadă, timpul mediu de servire și alții.

În cazul în care sucursala este plină la ora selectată de utilizator, aplicația va sugera cea mai apropiată oră la care utilizatorul poate beneficia de serviciu fără a fi nevoit să stea la coadă.

Instrumente de monitorizare și raportare

Aceste instrumente sunt utilizate pentru a monitoriza în timp real procesul de service și performanța personalului, permițându-vă să răspundeți rapid la problemele care apar. Toate informațiile despre procesul de service sunt colectate în rapoarte analitice, care pot fi analizate pentru a identifica zonele cu probleme și a le corecta.

Soluția Earlyone de gestionare a fluxurilor este utilizată în mod activ în Armenia, Belarus și Kârgâzstan. Dezvoltatorii au lansat recent un nou produs de gestionare a programărilor și a fluxului de pacienți pentru instituțiile medicale, unde problema cozilor este cea mai acută.

Puteți descărca aplicația mobilă Earlyone de pe Google Play și App Store.

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?