Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Peste 50% dintre consumatori renunță la cumpărături dacă nu găsesc un cod promoțional, afirmă experții PromoCodius ©

11 aug. 2023,, 14:45   Business
1984 0

Cupoanele de reducere reprezintă o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi. Cu toții am avut experiența de a primi o reducere la o achiziție într-un magazin, un discount de 50% la al doilea produs sau un cupon pentru următoarea achiziție sau pentru articolele și produsele din colecțiile noi ale magazinelor.

În online, această practică a devenit, de asemenea, o obișnuință fiind foarte apreciată de utilizatorii mereu în căutare de oferte bune. Potrivit unui sondaj efectuat de Promocodius.com în 2023, 7 din 10 utilizatori au folosit deja un cod promoțional, iar 60% au abandonat o achiziție pentru că nu au găsit un cod promoțional potrivit.

"Folosirea codurilor promoționale în cadrul strategiei de marketing online este o modalitate excelentă de a stimula vânzările, cu condiția ca retailerul să combine acțiunile de ofertare cu alte măsuri", explică managerul proiectului PromoCodius Alisa Sklyarova.

Cupoanele de reducere și codurile promoționale stimulează vânzările

Codurile promoționale sunt un aliat important al comercianților online, stimulând vânzările și construind, în egală măsură fidelitatea clienților. Potrivit aceluiași sondaj efectuat de PromoCodius, peste 53% dintre consumatori sunt dispuși să renunțe coșul de cumpărături dacă nu au posibilitatea de a utiliza un cod promoțional. De aceea, codurile promoționale se înmulțesc de la o zi la alte cu o viteză uluitoare. Mai mult, unele oferte exclusive includ funcții speciale, cum ar fi plata în rate, transport gratuit, reduceri suplimentare și acces prioritar la oferte speciale.

Motive importante pentru a include ofertele promoționale în strategia de marketing online

Există multe motive pentru a folosi codurile de reducere în magazinele online. Printre cele mai importante motive, identificate de specialiști, se numără:

creșterea traficului înregistrat online;

creșterea vânzărilor;

fidelizarea clienților.

În plus, cupoanele de reducere care pot fi folosite online, îi permit retailerului să ajungă la mai mulți potențiali clienți, să-i fidelizeze pe cei vechi, dar și să-i convingă pe cei indeciși să plaseze o comandă. Potrivit analizei efectuate de experții PromoCodius, rata de conversie pentru site-urile de comerț electronic care oferă un cupon ajunge la 7%, în comparație cu 0,2% pentru site-urile de comerț electronic care nu le oferă clienților un cod de reducere.

Cu toate acestea, deoarece marja de profit a unui produs vândut cu reducere este inevitabil mai mică, magazinul trebuie să își aleagă cu atenție strategiile de preț, experții recomandând combinarea acestora cu alte tehnici de marketing la fel de eficiente.

De asemenea, este important să realizăm că acest tip de strategie trebuie să fie în concordanță cu imaginea brandului. Spre exemplu, o marcă de prestigiu, care oferă produse de lux va oferi un număr mult mai redus de cupoane de reducere, în comparație cu un brand care se adresează unui segment mai larg al pieței și vizează să atragă o bază mai mare de clienți.

Promocodius este o platformă online care oferă cupoane, oferte și reduceri actuale pentru mii de retaileri cunoscuți și de top. Fondată în 2016. Operată în Ucraina, Republica Cehă, Polonia, Slovacia, România, Suedia, Danemarca, Finlanda, Norvegia, Spania, Mexic, Statele Unite ale Americii, Turcia.

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?