X 
Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504

Un al doilea premiu major pentru satisfacția clienților pentru Suzuki

27 oct. 2023,, 14:05   Ştiri Auto
1324 0

Suzuki GB PLC este foarte încântată să sărbătorească o altă distincție majoră pentru serviciul său remarcabil pentru clienți și care demonstrează și mai mult angajamentul mărcii de a-și păstra încrederea ca fiind numărul unu pentru încredere de către clienții săi.

La o recentă ceremonie de decernare a premiilor din Londra, Suzuki a intrat și a câștigat în mod clar „Clienții la inima tuturor TM” pentru companiile mici sau mijlocii pentru companiile de consum”, care, cel mai important, se aplică tuturor celor patru divizii ale mărcii (mașini, motociclete, marin și toate).

Vehicule de teren.

  • După o analiză atentă și o concurență strânsă în numeroase alte sectoare, juriul de la UK CXA® a considerat că Suzuki a demonstrat un angajament continuu și puternic față de clienții săi în numeroase domenii.

Cele mai importante dintre acestea au inclus:

  • Suzuki Service Promise – în vigoare de șapte ani.
  • Împărtășirea perspectivei – Suzuki a format un parteneriat cu Kantar pentru a-și înțelege pe deplin clienții, care este împărtășit cu dealerii săi pentru a ajuta la furnizarea de servicii de excelență.
  • Suzuki este unică în industria auto pentru a organiza o conferință anuală de servicii pentru clienți pentru dealerii săi din toate cele patru divizii.Suzuki nu stimulează financiar punctajele experienței clienților.
  • Exerciții regulate ale dealerului „Magazin misterios” pentru a asigura cele mai înalte niveluri de servicii pentru clienți.

Notele juriului au inclus: „Un exemplu grozav al zilelor de implicare în vânzări și a angajamentului dealer-ului.Se simte ca un caz real solid al elementelor de bază realizate foarte bine și în mod constant.Capabil să vadă o cultură autentică în care clienții contează și se pare că Suzuki continuă să depășească greutatea lor pe piața din Marea Britanie.”

Comentând despre premiu, Denis Houston, director post-vânzare, Suzuki GB PLC, a declarat: „Suntem extrem de mândri de realizările noastre în câștigarea acestui premiu care reflectă din nou angajamentul mereu puternic față de clienții noștri din toate diviziile companiei noastre.

El a adăugat: „În loc să fie un premiu pentru marca noastră, distincția „Clienții în inima tuturor TM” este foarte mult pentru oamenii familiei Suzuki și am dori să exprimăm mulțumirile noastre sincere încă o dată angajaților, dealerilor șiFurnizorii din toate cele patru divizii ale companiei noastre pentru angajamentul lor consistent și puternic față de clienții noștri, care, desigur, au jucat un rol esențial în acest sens.

0
0
0
0
3

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

La ce etnie vă atribuiți?