Unde pleacă sufletul după moarte: o descoperire senzațională a oamenilor de știință

12 ian. 2023,, 22:30   Ştiinţă şi IT

În timpul studiului sufletului uman, un grup de oameni de știință străini a ajuns la o descoperire incredibilă.

Potrivit publicației podrobnosti.ua, experții au dovedit că datorită gravitației cuantice, sufletul uman după moarte este trimis în depozitul de date universal.

Pe parcursul mai multor studii, începute în 1996, au participat specialiști din diferite domenii de activitate: fizicieni, matematicieni și psihologi. Împreună, oamenii de știință au lucrat pentru a înțelege posibilitatea existenței și dezvoltării sufletului uman.

După cum s-a dovedit, locația sa este microtubi din creierul unei ființe vii. Cercetătorii sînt încrezători că în acel loc se află date despre viețile trecute ale individului și numărul reîncarnărilor sale.

În momentul în care apare moartea clinică, creierul uman își pierde activitatea, dar sufletul, împreună cu „baza de date”, continuă să existe, păstrînd informații importante.

Datorită acestui fapt, o persoană are ocazia să-și amintească ce i s-a întîmplat mai devreme, după multe cazuri de așa-numita „înviere”