X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3996

Trebuie să știi la care ușă să bați. Pentru produsul defect, un consumator a primit toți banii înapoi

16 sep. 2018,, 11:44   Societate
2877 1

Agenții economici refuză de multe ori să își îndeplinească obligațiile față de consumatorii păgubiți, însă, asta nu înseamnă că cetățenii trebuie să se dea bătuți. Recent, un alt caz de acest gen a fost soluționat datorită intervenției Agenției pentru Protecția Constumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP).

O consumatoare din raionul Orhei a procurat recent un încălzitor pentru apă, aceasta achitînd pentru produs o sumă de 3000 lei. Pentru obiectul achiziționat, consumatoarea a primit și un termen de garanție.

După cîteva zile de la utilizarea încălzitorului, femeia a depistat că apa din robinet nu mai este... caldă. Pentru a remedia defecțiunea apărută, aceasta s-a adresat agentului economic, solicitînd înlăturarea deficiențelor sau restituirea contravalorii produsului.

Agentul economic a refuzat să-i revendice drepturile consumatoarei, declarînd-o vinovată pentru defecțiunile produse asupra coloanei încălzitorului.

Drept rezultat, consumatoarea a sesizat Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, care în condițiile legii, a luat legătura cu agentul economic vizat și i-a cerut efectuarea unei expertize a produsului.


Expertiza a demonstrat apariția defecțiunilor produsului în momentul instalării și conectării acestuia de către angajatul firmei, ceea ce a îndreptățit pretențiile consumatoarei.

Astfel, conform art.18 (alin.1) din Legea Nr.105/13.03.2003 privind protecția consumatorilor, agentul economic i-a restituit consumatoarei valoarea produsului achiziționat.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?