Cel mai frecvent a fost raportată coruperea activă, a precizat șeful Serviciului protecție internă și anticorupție al MAI, Dorin Vrednic.
În zilele lucrătoare, de la 08.00 pînă la 17.00, apelurile sînt recepționate de către ofițerii de serviciu din cadrul Direcției combaterea corupției. În afara orelor de muncă, apelurile sînt recepționate de către robot. Ulterior sînt audiate și înregistrate într-un jurnal de evidență de către un operator la prima oră a zilei următoare, notează Noi.md cu referire la IPN.
Înregistrarea, păstrarea și utilizarea datelor cu caracter personal este în strictă conformitate cu legislația în vigoare. La fel, confidențialitatea informațiilor primite prin acest sistem este strict reglementată.Dorin Vrednic a precizat că Serviciul protecție internă și anticorupție reiterează deschiderea privind dialogul cu mediul civil și oferirea informațiilor relevante, în limitele competențelor funcționale și prevederilor cadrului legal aferent.
Linia telefonică anticorupție: 1520 a fost instituită pe 8 august 2014, prin Ordinul Ministerului Afacerilor Interne.
Adăuga comentariu