X
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Vacanță de coșmar pentru Adrian Ursu și familia sa: Era ca în Titatic (VIDEO)

1 iul. 2019,, 14:48   Showbiz
28682 1

Artistul Adrian Ursu a împărtășit cu internauții momentele de groază pe care le-a avut în vacanță, transmite Noi.md.

Vegetația de pe o stîncă din apropierea hotelului din Turcia în care erau cazați a luat foc.

,,Sînt cu Irina și fata noastră, Maria-Andreea în vacanță la mare!
Stăteam aseară în hotel și ascultam muzică. Fumul de la “un grătar din restaurant” ( așa cum credeam noi ), a început să deranjeze. Făcînd cîțiva pași spre Recepție, am înțeles că lucrurile nu stau bine deloc!

Muntele de la maxim 200 metri de noi, arde!
O stîncă imensă cu multă vegetație emana atîta lumină și căldură, că îți era frică să-ți închipui ce se poate întîmpla în viitorul apropiat!

De aici a început panica firească a turiștilor din hotelul nostru, a administratorilor și a întregului staf.

Toți alergau, chemau pompieri, scoteau automobilele ce se aflau ce mai aproape de stîncă, duceau cu ei zeci de stingătoare, dar în comparație cu flăcările enorme și vîntul extrem de puternic ce bătea spre noi, toate erau nimic!”, a povestit Adrian Ursu.

Interpretul mai povestește că a mai descoperit o nouă stare pentru el.

,,Am intrat într-un regim căruia încă nu i-am găsit nume și explicație:
Auzeam tot, vedeam perfect ce se petrece, dar nu lăsam să intre în mine frica și analizam.
Înăuntru era liniște, doar creierul s-a activizat la cote maxime pentru a alege corect.

Am lăsat soția și fata noastră de 5 ani în siguranță ( siguranță relativă în realitatea de Force major în care eram ) Am alergat spre camera de hotel, care era în alt capăt de hotel unde focul părea a fi departe.
( Mai tîrziu am aflat că de fapt focul se răspîndea cu o viteză de 1,5 km pe oră. Foarte repede! În 10 min - 250m, exact la hotel putea ajunge. )

Deși am întîlnit oameni care mi-au spus că au reușit să-și strîngă bagajele, îmi era clar: iau doar actele și știu un drum direct spre mare, acolo unde scumpele mele deja mă așteptau.

Fără mine, fetele au trecut prin alt val de panică și mai mare în jur: bărbați ce strigau, se certau, adolescenți și maturi care unii plîngeau, alții alergau, un bărbat își striga disperat soția...

Cînd am venit pe plajă, mi-a văzut fetele speriate și pe Andreea plîngînd: tati, tati... nu-mi place ziua asta! Vreau în Moldova, vreau la bunica...”, a mai descris situația întîmplată, Adrian Ursu.

Artistul spune că în jur era exact ca pe Titanic:

,,La mal cîteva bărci mici și sute de oameni așteptînd și uitîndu-se la focul care deja era alături de primele blocuri de hotel din vîrful stîncii!

Straniu îmi era, dar tot în aceeași stare eram, calm, aparent prea calm mă uitam în jur ca la un film, dar cît se poate de real. ( Am ieșit doar azi din starea aceea și am tras “un bocet” de 10 secunde scriind acest text )

Ieri pe plajă am adăugat chiar și un zîmbet larg și i-am spus Andreei că are o vestă de salvare tare faină și de unde a luat-o... Am îmbrăcat-o și pe mami și toți am plecat pe terasa de pe plajă unde s-au refugiat mulți oameni.

Am analizat că dacă vîntul bate foarte puternic spre noi, atunci focul e de neoprit și hotelul fiind 70% din lemn, lozie și copaci, nu avem ieșire decît pe mare.
Terasa tot din lemn și lozie este, așa că am căutat cu ochii și găsit o stîncă mare doar de piatră, chiar în apă, fără vegetație.

Ne-am mutat și adăpostit acolo.
Cînd flăcările pe care le vedeți din secvența a 3-a se vedeau deasupra hotelului, multă lume a venit pe acea stîncă: în special familii cu copii!

Niște salvatori aveau doar două cercuri pentru maxim 8 persoane. Nici nu am încercat să urcăm, pentru că era așa panică la ele, că mai bine ne băgăm în apă direct și înotăm pînă la malul altui hotel.
Cineva spunea că focul nu va ajunge la noi, dar de la fum s-ar putea să nu putem respira și...

Mulțumesc Lui Dumnezeu că nu a fost nevoie să sărim în apă, că din toți înot doar eu, iar fetele cu veste ( chiar și cu ajutorul meu ) ar fi înotat tare greu, iar de frică, nici nu mai zic”, a povestit Adrian Ursu.

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?