Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504
Preşedintele stiri: 3997

J.D. Power and Associates a conferit mărcii ŠKODA titlul de cel mai fiabil brand auto în Marea Britanie

19 iul. 2016,, 09:28   Ştiri Auto
2881 0

Фото: skoda


Marca ŠKODA este în fruntea clasamentului în ratingul britanic de fiabilitate a producătorilor auto UK Vehicle Dependability Study (VDS), conform versiunii J.D. Power and Associates. Rezultatele unui studiu de amploare au arătat că ŠKODA al doilea an consecutiv este cel mai sigur brand automobilistic în Marea Britanie. Aceste rezultate confirmă funcționalitatea și calitatea fără compromise a automobilelor ŠKODA, fapt pentru care ea a obținut simpatia și recunoașterea clienților din toată lumea.

Ratingul UK Vehicle Dependability Study a fost alcătuit în baza chestionării a 13 mii de șoferi britanici, care au devenit posesorii unui automobil nou în perioada anilor 2013 – 2015. Respondenții au vorbit despre defectele-cheie, cu care s-au confruntat în ultimele 12 luni de exploatare a mijlocului de transport. Indexul este atribuit fiecărui brand reieșind din numărul de obiecții la 100 de automobile, respectiv indicele fiabilității este invers proporțional numărului de puncte.
Marca ŠKODA a fost recunoscută cel mai fiabil brand automobilistic, cu 66 obiecții la 100 automobile, rezultatul mediu pe industrie fiind de 113 obiecții la 100 automobile. Diferența de cel mai apropiat concurent a fost de 13 puncte. E de menționat, că brandul ceh a surclasat nu doar concurenții direcți, dar și mărcile de pe segmentul premium. Indicele mediu acolo a fost 161 obiecții la 100 de automobile. Plus la toate, două modele ale brandului– Fabia și Yeti – au devenit cele mai bune pe segmentul lor.


Producătorii au fost apreciați conform unei liste de 177 cele mai răspândite obiecții în 8 categorii: motor și transmisie; design; confortul șofatului; sisteme de dirijare, multimedia și navigare; scaunele; sisteme de încălzire, ventilare și răcire (HVAC); interiorul automobilului. Cercetătorii menționează, că indicele fiabilității este direct corelat cu cel de loialitate a clienților.

Compania internațională J.D. Power and Associates – cel mai mare jucător pe piața serviciilor de consulting, se specializează în cercetarea satisfacției consumatorilor și studierea comportamentului cumpărătorilor. Agenția este parte a marii corporații de analiză McGraw Hill Financial cu staff-ul la New Yoark.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?