X 
Transnistria stiri: 1390
Preşedintele stiri: 4021

O companie aeriană care operează curse în Moldova a fost amendată

26 aug. 2014,, 10:53   Societate
2783 0
Foto: noi.md
Agenția pentru Protecția Consumatorilor a amendat cu cîteva mii de lei o campanie aeriană pentru încălcarea drepturilor consumatorilor, relatează NOI.md. Compania aeriană a refuzat să-i acorde prejudicii unui pasager, după ce cursa la care acesta avea bilet a întîrziat 10 ore.

Deși a depus o plîngere la firma respectivă, reclamația pasagerului a fost examinată după expirarea a 40 de zile din ziua depunerii documentului, ceea ce contravine legislației. Pe marginea neregulilor constatate de Agenția Consumatorului au fost întocmite procese verbale cu privire la contravenție.

Instituția amintește că în cazul anulării sau întîrzierii prelungite a zborurilor consumatorul are dreptul la o compensație în valoare de 250 de euro pentru toate zborurile de 1500 de kilometri sau mai puţin, 400 de euro pentru toate zborurile cuprinse între 1500 şi 3500 de kilometri, 600 de euro pentru toate zborurile pe distanțe mai mari de 3500 de kilometri.

Totodată, în caz de refuz la îmbarcare, anulare sau întîrziere a curselor, pasagerul are dreptul fie la rambursarea banilor pentru bilet, fie la reprogramarea zborului, dar și la asistenţă din partea companiei respective.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?