Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504
Preşedintele stiri: 3997

Companiile aeriene care primesc cele mai multe plîngeri din cauza transportării neglijente a bagajelor

17 aug. 2023,, 00:00   Externe
2734 0

Deservirea comodă și eficientă a bagajelor este una dintre componentele cheie ale experienței pasagerilor. Cu toate acestea, există companii aeriene care nu întotdeauna au o atitudine corespunzătoare față de acest lucru.

Nu este surprinzător faptul că pasagerii se plîng de transportarea neglijentă a bagajelor. În continuare vă prezentăm companiile aeriene care fac parte din ratingul pasagerilor nemulțumiți și vă vom oferi sfaturi care vă vor ajuta să evitați situațiile neplăcute cu bagajele în timpul viitoarelor zboruri, transmite zakardon.

Liderii ratingului: Ryanair, British Airways și EasyJet sînt printre companiile aeriene cu cel mai mare număr de plîngeri.

* Ryanair - 954;
* British Airways - 844;
* EasyJet - 565;
* Wizz Air - 552;
* Norwegian Airlines - 419;
* Flybe – 297;
* Turkish Airlines - 195;
* Virgin Atlantic - 182;
* Tap Portugalia - 160;
* Iberia- 105.

Companiile aeriene Ryanair, British Airways și EasyJet au recepționat cel mai mare număr de reclamații cu privire la pierderea, deteriorarea sau întîrzierea bagajelor.


Ryanair

Noile date arată că în ultimii cinci ani, pasagerii Ryanair au pierdut mai multe bagaje decît orice altă companie aeriană britanică. Potrivit Forbes Advisor, compania aeriană bugetară a recepționat aproape 1.000 de reclamații cu privire la bagaje în perioada 2018–2022. Reclamațiile au vizat pierderea, deteriorarea sau reținerea bagajelor.

În același timp, un purtător de cuvînt al companiei aeriene a declarat: "Ryanair operează peste 3.200 de zboruri zilnice către peste 230 de destinații și este liderul industriei cu cele mai puține cazuri de pierdere a bagajelor. Toate afirmațiile contrare sînt false, inclusiv acest studiu Forbes".

British Airways

Cea mai mare companie aeriană din Marea Britanie ocupă locul doi după numărul de reclamații privind bagajele, primind 844 de reclamații în ultimii cinci ani. Această cifră nu ia în considerare numărul total de pasageri ai companiilor aeriene, ceea ce înseamnă că Ryanair nu are mai multe șanse să piardă sau să deterioreze o valiză decît, de exemplu, Iberia.

Potrivit unui sondaj recent, în ultimii cinci ani, 28% dintre pasagerii din Marea Britanie au întîmpinat probleme din cauza atitudinii necorespunzătoare față de bagaje de către compania aeriană, iar 2% dintre aceștia au pierdut bagajele și nu le-au găsit.

Cum să vă asigurați bagajele în timp ce călătoriți

În primul rînd, ar fi bine să cumpărați o poliță de asigurare turistică. 87% dintre respondenți cumpără o poliță în momentul rezervării biletului de avion sau chiar cu cîteva săptămîni înainte de călătorie. Asigurați-vă că asigurarea aleasă acoperă totul, inclusiv echipamentul.

Lăsați bagajele în camera de bagaje (numai la necesitate). Acest lucru va reduce șansa de a pierde lucrurile.

Asigurați-vă că datele de pe eticheta valizei sînt corecte. Dacă datele vor fi eronate, valiza dvs. ar putea fi trimisă la o destinația greșită.

Verificați regulile de transportare a bagajelor ale companiei aeriene. Unele companii sînt destul de generoase și vă permit să aveți un bagaj de mînă mare.

Scoateți de pe valiză etichetele din călătoriile anterioare. Acestea pot provoca confuzie pentru lucrătorii care sortează bagajele.

Faceți o fotografie a conținutului bagajului în cazul în care trebuie să depuneți o reclamație dacă acesta va dispărea.

0
1
0
1
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?