Transnistria stiri: 1354
Eurovision stiri: 497

Marca Comercială „Moș Zaharia” a primit noi premii la Categoria “Export” și Categoria “Marca Consacrată” ©

18 iun. 2018,, 15:20   Business
4018 0

Despre succesul unui business ne vorbesc nu doar indicatorii economico-financiari, dar și popularitatea brandului și cunoașterea lui de către consumatori.

Ambele sunt în legătură directă una față de alta, iar recunoașterea notorietății și popularității în rândurile consumatorilor sunt importante și vitale pentru orice companie, mai ales în condițiile unei concurențe acerbe.

Un indice al recunoașterii profesionismului companiilor moldovenești, dar și al popularității unei mărci, sunt premiile obținute în cadrul concursului «Marca comercială a anului», organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, împreună cu Agenția Proprietății Intelectuale.

Acest prestigios concurs nu doar îi remarcă pe cei mai buni dintre cei mai buni producători moldoveni, dar și identifică cele mai recunoscute pe plan național și internațional mărci comerciale. Iar aprecierea are loc după mai multe criterii. Pentru al doilea an consecutiv, la Cea mai bună marcă comercială a anului în categoria «Marcă comercială consacrată» a fost nominalizat zahărul «Moș Zaharia», produs de compania moldovenească «Moldova Zahăr» SRL.

- Pentru noi acest lucru este foarte important, deoarece «Moș Zaharia» se bucură nu doar de recunoștința și dragostea consumatorilor moldoveni, dar și a celor de peste hotarele țării, pentru că a cucerit și alte piețe decât pe cea din Moldova, - susține Jacek Ludwiczak, administratorul companiei «Moldova Zahăr» SRL. – Noi ne mândrim cu faptul, că produsul nostru se bucură de succes și este solicitat și de consumatorii din România. Iar acest lucru înseamnă, că marca noastră se bucură de popularitate, datorită calității impecabile și la cel mai înalt nivel.

Poze/IMG_5055_ok%20copy.jpg

Fără îndoială, succesul companiei «Moldova Zahăr» SRL, care deține marca comercială «Moș Zaharia», nominalizată și la categoria «Export 2017», semnifică faptul, că investițiile statului polonez în fabrica de zahăr de la Cupcini s-au dovedit a fi rentabile și dau roade bune. Despre aceasta ne vorbesc și cele trei nominalizări în cadrul concursului «Marca comercială a anului 2017».

Astăzi, după ani de zile distanță, e greu de crezut, că fabrica de zahăr de la Cupcini a fost pe timpuri o întreprindere falimentară, care a stagnat ani de zile. În 2011, aceasta a fost achiziționată de un investitor polonez. De beneficiat a avut nu doar fabrica de zahăr. Cele peste 25 de milioane de euro, investite în dezvoltarea întreprinderii, au permis crearea unei baze de materie primă pe o suprafață de peste 7500 de hectare. Peste 100 de întreprinderi agricole asigură fabrica cu cantitatea necesară de sfeclă de zahăr.

Poze/IMG_5035_ok%20copy.jpg

Modernizarea întreprinderii continuă și azi, iar fabrica de zahăr de la Cupcini urmează să asimileze încă peste un milion de euro de noi investiții, care vor permite creșterea calității zahărului și reducerea substanțială a cheltuielilor. Iar asta înseamnă, că îndrăgitul zahăr «Moș Zaharia» va deveni și mai competitiv, și mai popular.

Din momentul apariției sale pe piața moldovenească, «Moldova Zahăr» a înregistrat un trend permanent ascendent. Zahărul moldovenesc «Moș Zaharia» poate fi numit un ambasador al țării noastre peste hotare, ceea ce vorbește despre faptul, că succesul este unul binemeritat.

Poze/IMG_4990_ok.jpg

Poze/Originale/IMG_5058_ok.jpg

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Ce părere aveți despre inițiativa președintelui Franței, Emmanuel Macron, de a deschide în următoarele luni o misiune permanentă de apărare la Chișinău?