În context, viceprimarul a explicat și regimul de funcționalitate a benzii, transmite unimedia.info.
„1. Este permisă intersectarea benzii pentru virarea la dreapta, intrare și ieșire din curți dar este recomandată abținerea de la circulația pe bandă.
2. Este INTERZISĂ prin semnul ”Oprire interzisă” (3.31) oprirea, staționarea sau parcarea pe banda dedicată.
3. Este INTERZISĂ prin semnul ”Oprire interzisă” (3.31) oprirea, staționarea sau parcarea pe banda extremă stângă pe anumite porțiuni unde str. Pușkin este foarte îngustă. Fiți atenți la semnele 3.31.
4. Oprirea pentru îmbarcarea/debarcarea pasagerilor trebuie efectuată de pe banda stângă, preferabil mai aproape de trecerile pietonale, pentru a preveni traversarea neregulamentară a străzii de către pietoni. Același lucru e valabil pentru taxiurile care așteaptă pasagerii.
5. Parcarea pe str. Pușkin este permisă doar în locurile special amenajate din contul trotuarului. Orice alt tip de parcare pe str. Pușkin, inclusiv la intrarea în curți este neregulamentară și pasibilă de aplicarea amenzii.
6. În premieră pentru Chișinău, banda de carosabil este destinată cicliștilor. Încurajăm bicicliștii să o folosească dar vă rugăm să dați dovadă de prudență maximă. Atât șoferii de troleibuze cât și cei de automobile au nevoie de timp pentru a se obișnui cu prezența biciliștilor pe carosabil.
7. Patrulele INSP vor asigura patrularea străzii și începînd cu astăzi vor aplica amenzi pentru încălcarea regimului de parcare pe str. Pușkin”, explică Chironda.
Aceasta inițiativă face parte din setul de măsuri pentru crearea benzilor dedicate în centrul orașului la care a contribuit un expert internațional în urma colaborării cu UNDP/Green City Lab și cu suportul financiar din partea Russia - UNDP Trust Fund.
Adăuga comentariu