COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

Sediul central al Judecătoriei Hîncești va activa în regim special, după ce un angajat s-a îmbolnăvit de Covid-19

Sediul central al Judecătoriei Hîncești va activa în regim special, după ce un angajat s-a îmbolnăvit de Covid-19

Un angajat al Judecătoriei Hîncești, sediul Central a fost testat pozitiv la Covid-19 pe 8 septembrie.

În acest sens, instituția va activa într-un regim special, limitat de desfășurare a ședințelor de judecată, transmite unimedia.info.

Potrivit unei dispoziții semnate de vicepreședinta interimară a Judecătoriei Hîncești, Corina Albu:

1. Se instituie un regim special, limitat de desfășurare a ședințelor de judecată în cadrul Judecătoriei Hîncești, sediul Central.


2. Se sistează desfășurarea ședințelor de judecată care necesită prezența fizică a participanților în cadrul Judecătoriei Hîncești, sediul Central începînd cu data de 08.09.2020 pînă la data de 22.09.2020 inclusiv.

3. Cu titlu de excepție de la punctul 2 se admite doar examinarea cauzelor/cererilor pentru care este prevăzută procedura scrisă de examinare, precum și cererile de urgență privind aplicarea măsurilor de protecție(în prezența persoanelor după caz), în cazurile de violență în familie, încuviințarea spitalizării forțate și tratamentului forțat, încuviințarea examenului psihiatric, spitalizării în staționarul de psihiatrie, examinarea cererilor cu privire la aplicarea măsurilor de asigurare, examinarea chestiunii privind aplicarea/prelungirea măsurilor cu caracter de constrîngere față de bănuit, învinuit și inculpat, precum și examinarea chestiunilor ce vizează competența judecătorului de instrucție și alte cereri care nu suferă amînare.

4. Pentru toate celelalte tipuri de cauze, judecătorul va proceda la preschimbarea din oficiu, a termenelor de judecată, prin amînarea ședințelor, cu înștiințarea obligatorie a participanților despre măsurile operate.

5. Se restricționează accesul persoanelor în cadrul Judecătoriei Hîncești, sediul Central.

6. Depunerea de înscrisuri la dosar, cît și eliberarea actelor solicitate se va efectua prin depunerea cererilor la adresa de e-mail a instanței(sediul Central – jhn@justice.md), poștă.

7. În cazuri excepționale prevăzute la punctul 3 se va permite accesul cu stabilirea orei în prealabil la telefoanele afișate la intrarea în sediul instanței și pe pagina web.

8. Prezenta dispoziție se pune în executare începînd cu data de 08.09.2020.

9. Prezenta dispoziție se publică pe pagina web a Judecătoriei Hîncești, se afișează pe panourile informative a sediilor, se comunică baroului de avocați, executorilor judecătorești, inspectoratelor de poliție și procuraturilor din circumscripția Judecătoriei Hîncești.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load