Potrivit unui comunicat al Agenției, este pentru prima dată cînd standul național turistic al Republicii Moldova are o suprafață de 65 m2 și înălțimea de 5 m, dar și un număr atît de mare de participanți. S-a optat pentru o prestanță profesionistă la această expoziție, bazată pe o vizibilitate mai mare a standului, dar și pe o asigurare de confort necesar de a munci pentru mediul de afaceri. Standul va fi funcțional nonstop, prin organizarea conferințelor de presă, degustări de vinuri și bucate tradiționale, a tururilor virtuale etc.
Conceptul standului de țară constă în promovarea proiectelor „Moldova 2018 – Capitala Mondială a Turismului Vinicol” și „Anul Ospitalității”.
Partea financiară este asigurata 50% la 50% de către Agenția Turismului și bugetul de promovare a exporturilor, administrat de MIEPO. Partea de PR și comunicare este asigurată de USAID și Guvernul Suediei.
Agenția menționează că, prin acțiuni organizate în comun, Moldova devine o destinație turistică de valoare în spațiul european.
Adăuga comentariu