Transnistria stiri: 1445
Preşedintele stiri: 4063

Super Bowl: 30 de secunde de publicitate au costat peste 5 milioane de dolari

3 feb. 2020,, 22:30   Externe
2622 0

În Statele Unite a avut loc cel mai urmărit eveniment sportiv din lume: finala ligii campionatului de fotbal american, cunoscută drept Superbowl.

Titlul a fost cîştigat de Kansas City, care a învins San Francisco, şi a plecat acasă cu trofeul pentru a doua oară în istoria sa. În pauza meciului disputat la Miami au cîntat Jennifer Lopez si Shakira. Şi tot în pauză au rulat cele mai scumpe spoturi publicitare difuzate vreodată.

După meci, președintele Donald Trump a felicitat „marele stat Kansas”, deși trofeul a fost cîștigat de echipa din orașul Kansas, statul Missouri.

Super Bowl a fost cîștigat de Shakira și Jennifer Lopez, a glumit un ziar american. Cele două, în costume strălucitoare, au oferit showul din pauza meciului. 12 minute cu mult dans și cele mai mari hituri ale celor două staruri pop.

Înaintea spectacolului, Jennifer Lopez a publicat o fotografie ce le înfățișa pe cele două artiste îmbrățișîndu-se. „sînt foarte încîntată să împart scena cu tine în seara asta Shakira. Hai să-i arătăm lumii ce pot face două fete latine”, a scrie Jennifer Lopez, pe Instagram.


Un moment emoționant a fost cel dedicat regretatului baschetbalist Kobe Bryant, a căruit dispariție tragică într-un accident de elicopter a îndurerat întreaga lume a sportului.

Finala campionatului american de fotbal este cel mai urmărit eveniment televizat din Statele Unite. Cu 100 de milioane de oameni în fața ecranului, nu sînt de mirare sumele uriașe investite în publicitate. Iar anul acesta s-a atins un nou record: 5,6 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate.

„Anul acesta, la Super Bowl, vedem spoturi publicitare mai lungi ca niciodată. Dacă 30 de secunde costă peste 5 milioane, o reclamă de 60 de secunde ajunge să coste aproape 11 milioane de dolari. Este o investiție uriașă dar brandurile au fost dispuse să dubleze suma pentru a-și spune povestea. E ceva ce au făcut multe branduri anul acesta”, spune Diana Pearl, analist.

Nici candidații miliardari la prezidențiale nu au ratat momentul. Donald Trump și Michael Bloomberg au cheltuit cîte 10 milioane de dolari pentru cîte un spot electoral difuzat în timpul meciului.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce vor duce modificările la Codului Penal privind extinderea noțiunii de ”trădare de patrie”?