Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504

Marca Renault accelerează în Europa în T3 2023, cu o creștere a vânzărilor de 25% anual

18 oct. 2023,, 10:22   Ştiri Auto
1344 0

Creștere pe piața electrificată

Creșterea puternică de 48% a vânzărilor de HEV, la 127.224 de unități, a permis mărcii Renault să facă progrese semnificative pe piața electrificată. Această creștere a vânzărilor HEV a condus la o creștere generală a vânzărilor electrificate de 19%, pentru un total de 200.000 de mașini vândute.Cu 65% și respectiv 55% din vânzările lor în versiuni HEV, Austral și Arkana au jucat un rol cheie în acest succes vizibil.În plus, lansarea europeană a Espace a arătat un început promițător al vânzărilor în Franța și Spania, cu planuri de extindere în alte țări europene începând cu octombrie 2023.

Megane E-Tech electric a realizat peste 35.000 de vânzări în acest an. A contribuit semnificativ la vânzările noastre de vehicule electrice (EV), reprezentând aproape 54% dintre acestea, care au ajuns la 64.854 de unități.În Europa, Megane E-Tech electric reprezintă 2,2% din piața EV.

Pentru a diversifica și mai mult oferta de vehicule electrice a mărcii, Scenic E-Tech electric, dezvăluit la Salonul Auto de la München din septembrie 2023, va intra în vânzare pe tot parcursul anului în 2024. Comenzile pentru Scenic E-Tech electric se vor deschide până la sfârșitul anului 2023.


Creștere în afaceri de mare valoare

Gama de modele din segmentul C marca Renault continuă să joace un rol din ce în ce mai important în vânzările sale generale, înregistrând o creștere remarcabilă, cu un total de 190.535 de vehicule vândute, în creștere cu 36%. Austral a avut o contribuție majoră la acest succes, cu 60.305 vânzări în primele 9 luni ale anului 2023, în timp ce Arkana face progrese constante, cu 59.542 vânzări.

În ciuda constrângerilor persistente de aprovizionare, Renault își atinge obiectivul de retail și îl menține la un nivel optimizat, cu mai mult de unul din două vehicule vândute clienților privați. Mixul de retail ajunge la 50% în anul până în prezent 2023, +7 puncte față de.media pieței (43%).

Creștere pe piața LCV

Renault continuă să depășească performanța pe piața vehiculelor utilitare, cu o creștere a vânzărilor de două cifre. În primele 9 luni ale anului 2023, vânzările la nivel mondial au ajuns la 281.404 de unități (+21%), iar în Europa, vânzările au crescut cu 26% la 214.255 de unități, pe o piață în creștere cu 14%.

Această performanță dinamică în Europa a fost determinată de succesul produselor emblematice ale mărcii, Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) și Master (+13%).

Marca Renault

International game plan 2027

Pe 25 octombrie, marca Renault își va prezenta planul de joc internațional 2027 cu premiera mondială Renault Kardian, primul model al ofensivei de produse în afara Europei.

„Cu o creștere de 25% în Europa în T3 2023, marca Renault confirmă succesul lansărilor noului model: Megane E-Tech electric, All-new Espace și New Austral, care ocupă poziția numărul unu al segmentului C-SUV în Franța. „Așteptăm acum cu nerăbdare deschiderea comenzilor pentru Noul Scenic E-Tech electric în Europa și pentru Noul Kardian în America Latină.”

Fabrice Cambolive, Chief Executive Officer, marca Renault

2
0
0
2
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

La ce etnie vă atribuiți?