COVID-19 în MOLDOVA VACCINAȚI 610 688   INFECTAȚI 259 667(+161)   TRATAȚI 252 166     DECESE 6261(+4)   Mai multe detalii
Puterea stiri: 6454
Coronavirus stiri: 7320

Pe Soare a fost descoperit un tip necunoscut de ploaie

2 mai. 22:01   Ştiinţă şi IT

Oamenii de știință de la Observatorul Astronomic Național al Academiei de Științe din China au descoperit pe Soare un tip necunoscut de ploaie coronală. Despre acest lucru a anunțat joi, 22 aprilie, publicația Phys.org.

"Tipul descoperit de ploaie coronală a apărut de-a lungul structurilor deschise ale cîmpului magnetic cu linii magnetice închise, formînd o adîncitură. Creșterea densității plasmatice a provocat o instabilitate termică, ceea ce a dus la formarea condensatului care a căzut pe suprafața Soarelui sub forma unei ploi coronale", se arată în mesaj.

Potrivit cercetătorilor, această descoperire este importantă pentru înțelegerea imaginii globale a formării unor astfel de fenomene în atmosfera solară, observațiile combinate sînt necesare pentru analiza acestui tip de evenimente de condensare coronală.

Se remarcă faptul că, în timpul studiului, oamenii de știință nu au înregistrat explozii pe Soare care să preceadă apariția ploii. De aceea acest eveniment este o descoperire.

Recomandă:

Noul parlament și-a început activitatea. Ce așteptări aveți de la activitatea sa?
🔽🔽