X 
Eurovision stiri: 525
Cazul Filat stiri: 350
Transnistria stiri: 1433
Preşedintele stiri: 4023

Facturi cu date eronate? Moldovagaz anunță unde se pot adresa consumatorii

14 dec. 2022,, 11:15   Societate
12616 0

Pentru luna noiembrie 2022 au fost emise consumatorilor casnici peste 622 mii de facturi în baza datelor colectate prin intermediul facturii precedente achitate, radiomodulelor, apelul telefonic la contact-centrul 1304, aplicația Viber Chatbot, pagina de pe web a operatorului de sistem și a furnizorului.

Moldovagaz admite că unele dintre facturi ar putea conține anumite erori și face un apel către consumatori în acest sens.

Ținînd cont de aria de deservire a operatorilor de sistem a consumatorilor finali și termenul restrîns pentru colectarea datelor, inclusiv și obligația calculării compensațiilor acordate de către Guvernul Republicii Moldova, citirea indicilor echipamentului de măsurare pentru luna noiembrie 2022 a fost inițiată mai devreme.

Această situație a determinat aplicarea principiului de extrapolare a volumului de gaze naturale consumat din data citirii indicilor pînă la ziua facturării efective la 1.077 consumatori casnici, luîndu-se în considerare istoricul de consum precedent.

De asemenea, în cazul a 681 consumatori casnici factura de plată a fost emisă în baza datelor estimative a consumului de gaze naturale, ca urmare a lipsei accesului personalului operatorului de sistem la echipamentul de măsurare.


Astfel, în cazul depistării unor erori de facturare, consumatorul final este în drept să se adrese la sediile oficiilor comerciale ale SA „Moldovagaz” și contact-centrul prin numărul unic 1304 întru soluționarea cazurilor privind facturarea consumului de gaze naturale.

2
2
3
1
5

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?