X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4001

Facturi cu date eronate: Moldovagaz anunță cum poate fi remediată situația

11 ian. 2022,, 07:25   Societate
6272 1

Moldovagaz vine cu cîteva precizări după ce cetățenii au primit facturile pentru gazul natural consumat în luna decembrie.

Într-o postare pe o rețea de socializare, Moldovagaz menționează că în cazul în care consumatorului final i-a fost emisă o factură de plată eronată, problema se poate remedia, transmite Știri.md.

"Stimați consumatori de gaze naturale!

Citirea indicilor echipamentului de măsurare a gazelor naturale în luna decembrie 2021, atît pentru sectorul municipal, cît și pentru sectorul particular, s-a efectuat cu asigurarea măsurilor de siguranță și precauție privind contactul direct cu consumatorii la preluarea indicilor.

Astfel, în cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici facturați greșit, lipsa indicilor, indici estimativi etc.) pentru a remedia situația creată pot fi utilizate următoarele căi:


- apelul telefonic la numărul unic 1.304 sau 1.305 (în cazul Capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului” de pe site-ul www.moldovagaz.md.

- Telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sînt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sînt oferite după prelucrarea acestora de operatori)", anunță Moldovagaz.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?