Transnistria stiri: 1426
Eurovision stiri: 509

Neclaritățile vamale discutate în premieră pe Skype (VIDEO)

3 aug. 2013,, 13:00   Societate
3522 0
Foto: mobiset.ru
De la 1 august, cetăţenii şi agenţii economici pot obţine un spectru larg de informaţii privind procedurile vamale mult mai simplu. În acest sens, Serviciul Vamal a lansat Centrul Unic de Apel, la care pot fi solicitate informaţii despre regulile vamale, dar şi semnalate cazuri de fraudă sau corupţie, transmite NOI.md.

De fapt, Centrul de Apel este dotat cu două linii: linia anticorupţie şi linia de informare. Linia de informare vine în sprijinul tuturor cetăţenilor care îşi planifică o călătorie peste hotare sau celor aflaţi în străinătate care vizitează R. Moldova şi sînt interesaţi de condiţiile de trecere a mărfurilor peste frontieră. Astfel, traficul va fi fluidizat la maxim.

Cînd întrebarea va necesita un răspuns specializat, apelul telefonic va fi direcţionat imediat către unul dintre cei 10 operatorii specializați în domeniu. Linia de informare va fi disponibilă de luni pînă vineri, între orele 08.00 și 17.00. Operatorii vor răspunde solicitanților inclusiv în limba rusă și engleză.

În premieră, cetățenii vor putea comunica cu Serviciul Vamal prin intermediul Skype-ului. În afara programului, solicitările de informații vor putea fi înregistrate prin intermediului robotului sau expediate la adresa electronică: callcenter@customs.gov.md.

Call Center va putea fi apelat la tarif ordinar de la telefonul fix sau mobil din orice localitate a R. Moldova sau din străinătate. Acesta este numărul unic de telefon al Centrului de Apel: + (373) 574 111.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

La ce etnie vă atribuiți?