Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3996

Viorica-Cosmetic vrea să recucerească piaţa Moldovei

2 mai. 2013,, 13:03   Societate
7228 0
Fotо: noi.md
Pielart S.A., care este parte componentă a grupului DAAC Hermes şi noul proprietar al întreprinderii Viorica-Cosmetic SA, are planuri mari pentru compania de cosmetică. Şi anume – să o readucă la poziţia pe care întreprinderea o deţinea în anii 90, cînd ocupa cea mai mare parte a pieţei din Republica Moldova în domeniul cosmeticii şi parfumeriei.

Astăzi, în cadrul adunării generale anuale a acţionarilor Viorica-Cosmetic SA, preşedintele DAAC Hermes SA, preşedintele Consiliului de administrație al companiei Viorica Cosmetic SA, Vasile Chirtoca, a anunţat că în prezent se lucrează la o nouă linie de produse cosmetice şi, chiar dacă există unele probleme tehnice, acestea urmează a fi soluţionate în cîteva luni.

„Cînd era întreprindere de stat, Viorica-Cosmetic nu avea investiţiile necesare. La moment, avem probleme la sistemul de comercializare a produselor şi ambalare, dar în cîteva luni le soluţionăm şi începem producerea noii linii de produse cosmetice ecologic pure”, a declarat Vasile Chirtoca. De asemenea, el a spus că actualmente se lucrează la înregistrarea noilor mărci comerciale.

Potrivit lui Chirtoca, după privatizarea întreprinderii, Viorica Cosmetic şi-a păstrat atît specialiştii în domeniul cosmetologiei şi parfumeriei, cît şi baza tehnologică şi cea de laborator.

La rîndul său, directorul general Viorica-Cosmetic S.A., Ludmila Negruţa, susţine, că, după privatizare, societatea are posibilităţi de dezvoltare mult mai mari. Ea susţine că întreprinderea va convinge consumatorii, că produsele cosmetice de la Viorica Cosmetic sînt cele mai bune, fiind „preparate din extracte naturale, crescute în Republica Moldova”.

„Pentru aceasta va fi nevoie să depunem un pic de efort, să educăm şi să dezvoltăm cultura consumatorilor”, a specificat Negruţa.

Compania Pielart S.A. a devenit noul proprietar al pachetului de 95,8% de acţiuni ale Viorica-Cosmetic S.A. în luna iunie 2012.

Întreprinderea Viorica-Cosmetic şi-a făcut apariţia pe harta economică a Republicii Moldova, cu denumirea „Viorica”, în luna mai 1989, înainte de declararea independenţei Republicii Moldova. Începînd cu anul 1996, întreprinderea se numeşte „Viorica-Cosmetic” S.A.

De-a lungul anilor, întreprinderea a obţinut un şir de premii la diferite concursuri, printre care titlul „Cel mai bun contribuabil al anului 2007”, medalia de aur la concursul „Marca Comercială a anului 2007" (nominalizarea „Lider"), diploma pentru realizări în domeniul calităţii, iar printre cele mai recente este Premiul Naţional „Marca comercială a anului” şi medalia de aur, decernate la 3 februarie 2013.




0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?