Cele mai puternice mărci naționale și internaționale, prezente pe piața din Moldova, au fost recunoscute de public prin vot on-line, securizat de platforma Facebook, pe pagina oficială www.notorium.md.
La concurs au participat peste 4500 de mărci comerciale prezente pe piața la 150 de categorii de produse şi servicii. Iar în acest an in premieră a fost lansat și Concursul Vinurilor Recunoscute ce a implicat peste 700 vinuri, divinuri şi spumante moldoveneşti, aprecaite internaţional cu peste 1700 de distincţii în ultimii trei ani, ce au luptat pentru recunoaștere și trofeul Notorium Wine Awards. Deviza Concursului a fost: „Fiecare merită să fie recunoscut”.
La Gala Premiilor Notorium Trademark Awards 2020 au fost premiate 127 de mărci comerciale. Evenimentul a fost împărțit în patru sesiuni, cu respectarea măsurilor de prevenire a infecției COVID-19. Printre nominanţii Galei, care au primit distincţiile Concursului – trofeu, medalii de aur, argint şi bronz, se enumeră aşa brand-uri ca: Fincombank, Clickpay.md, Castel Mimi, Vinăria Ialoveni, Alba Yoli, Farmacia Familiei, Boiar Wine House, Optiplaza, Chicco, Balkan Pharmaceuticals, Ocean Fish, Zepter, Volta, Inox Plus, Schneider Electric, Baumaster, Ukravit, Diplom, Kindermed, Odema ş.a.
Poze de la eveniment găsiţi pe https://www.facebook.com/Notorium.md/ .
Oaspeții de onoare și speakeri au fost Directorului General Adjunct al AGEPI – Mogol Natalia cu prezentarea ”Importanța şi rolul mărcilor comerciale în economia de piaţă”, Dumitru Talmazan Director și Cofondator ASAP- DIGITAL TEAM cu prezentarea ,, 5 Sfaturi pentru social media in 2021,, și Vitalie Popescu – Director and Leading Trainer la AEGIS Trainings cu prezentarea ,, 5 greșeli pe care nu vrei să le faci atunci cînd negociezi,,.
Și în ediția din anul curent învingătorii primesc și dreptul exclusiv de utilizare a Logotipul Votat Marcă Recunoscută, iar vinificatorii primesc dreptul exclusiv de utilizare a logotipulului „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT” şi „VOTED ICONIC WINE / SPARKLING WINE / DIVIN” care va duce la o creșterea vânzărilor încrederii și loialității consumatorilor.
70% din consumatorii moldoveni probabil ar cumpăra produsul/ serviciul marcat cu logotipul Votat Marcă Recunoscută, și
Gala de Decernare a avut degustație de vinuri și divinuri de la Castel Mimi, blitzuri, transmisiune live, networking cu antreprenori de top din Moldova, show cu lupte reale a cavalerilor medievali, recital muzical cu Vladimir Fotescu & Band, recepție VIP cu bucate selecte, cadouri și tombole cu premii de la parteneri.