X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Ce produse nu pot fi schimbate la magazin

26 sep. 2023,, 06:00   Societate
5941 0

În cazul achiziționării unor produse de calitate scăzută, consumatorul are în toate cazurile dreptul la protecție, cu toate acestea, există o listă specială de bunuri care, în cazul calității lor necorespunzătoare, nu pot fi returnate la magazin pentru a fi înlocuite cu un produs similar.

Despre acest lucru a anunțat inspectorul principal al Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare şi Protecţia Consumatorilor, Mariana Bolbocean, vorbind în cadrul emisiunii "Без галстуков" cu Alexandr Stahurski pe canalul TV N4, relatează Noi.md

Potrivit specialistei, Legea privind protecția consumatorilor conține o listă specială de produse nealimentare de calitate corespunzătoare care nu pot fi în locuite cu un produs similar. În special, include articole precum: articole de bijuterie; confecţii şi articole din tricot; articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului); articole de parfumerie şi cosmetică; mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lână şi tip lână, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc; cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi); materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.); produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv de unică folosință; produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice; mobilă de menire socială (garnituri şi seturi); autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole; mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sânt stabilite termene de garanţie; articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu; jucării.

Mariana Bolbocean a subliniat că este vorba despre produse de o calitate corespunzătoare. Adică, dacă există probleme cu calitatea mobilierului sau a acelorași jucării, atunci în acest caz consumatorul are dreptul la protecția intereselor.

4
1
1
2
2

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?