Transnistria stiri: 1442
Preşedintele stiri: 4061

Regulile de returnare a produselor

17 mar. 2022,, 17:45   Societate
3651 0

În această săptămînă, se marchează în fiecare an, "Săptămîna Mondială a Drepturilor Consumatorilor".

Experta Tatiana Barac, a reamintit pentru Prima Oră care sînt drepturile consumatorului și cum ne întoarcem banii, transmite Noi.md cu referire la Știri.md.

"De cele mai multe ori consumatorii se plîng pe produse necalitative sau necorespunzătoare. În așa caz recomandăm consumatorilor să se adreseze cu o cerere prealabilă agentului economic de la care a procurat produsul. Acesta este dator să răspundă în 14 zile lucrătoare.

Dacă răspunsul agentului economic nu îl aranjează, atunci consumatorul se poate adresa cu o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorului anexat cu toate documentele cu dovada. După asta, inspectorii rezolvă petițiile", a explicat specialista.

Potrivit Tatianei Barac, cel mai des se plîng pe agențiile turistice, electrocasnice, electronice.


"Cel mai de top sînt telefoanele mobile și mașinile de spălat. După procurarea produsului, consumatorul se poate adresa cu o reclamație în 14 zile lucrătoare de la data procurării", mai spune experta.

1
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce vor duce modificările la Codului Penal privind extinderea noțiunii de ”trădare de patrie”?