Transnistria stiri: 1327
Eurovision stiri: 494

Nissan analizează planurile de a produce mașini electrice la prețuri accesibile

2 noi. 2023,, 09:03   Ştiri Auto
1737 0

Nissan a fost unul dintre pionierii mobilității electrice.Amintiți-vă cine a fost primul care a oferit un Leaf pur electric și cine a rupt stereotipurile din jurul mașinii electrice.

Dar recent, Nissan a început să-și piardă liderul în acest segment.Piața de mașini electrice se mișcă mai repede decât era de așteptat, iar apariția mașinilor electrice low-cost din China a devenit un „avertisment” pentru producătorii auto tradiționali, potrivit Nissan.Acest lucru l-a determinat pe producătorul japonez să-și reconsidere planurile și să se gândească din nou la cum să-și facă mașinile electrice accesibile.Vorbind la Japan Mobility Show (Tokyo Motor Show), CEO-ul Nissan, Makoto Uchida, a spus că mașinile electrice se răspândesc mai repede, iar piața câștigă un impuls mai repede decât se aștepta, stabilindu-și foaia de parcurs pentru 2030 în 2021.

Uchida a spus că nu există un interval de timp pentru reducerea prețurilor vehiculelor electrice de la Nissan, dar este unul dintre subiectele principale ale companiei.Potrivit lui Makoto, principalul motor al dezvoltării pieței de mașini electrice au fost producătorii auto chinezi.

El a spus că există o diferență importantă în a face mașinile Nissan la prețuri accesibile și la un raport bun calitate-preț, mai degrabă decât a face pur și simplu mașini electrice mai mici și mai ieftine.CEO-ul Nissan a refuzat să comenteze dacă guvernele din întreaga lume ar trebui să impună tarife pe mașinile chinezești pentru a asigura o paritate mai mare cu modelele produse la nivel local.

„Atâta timp cât este o piață corectă, concurența este bună”, a spus el. „Nu vorbim despre guverne.Există un val mare care iese din China chiar acum și [trebuie să ne uităm la] modul în care răspundem la asta, ca pionieri ai vehiculelor electrice – cum schimbăm modul în care producem vehicule electrice și cum suntem competitivi pe fiecare piață.”


Potrivit domnului Uchida, China a devenit „un apel de trezire” pentru companii precum Nissan, ceea ce a determinat compania să-și regândească abordarea față de dezvoltarea vehiculelor electrice pentru a ține pasul cu vremurile și a aduce noi tehnologii și modele pe piață mai rapid.

Uchida s-a referit la anunțurile anterioare privind vehiculele electrice de simplificare a dezvoltării și producției de propulsie pentru a aduce costurile hibridelor Nissan e-Power în conformitate cu echivalentele lor diesel până în jurul anului 2026 și a spus că și vehiculele electrice vor beneficia de noua abordare.

Uchida a revizuit, de asemenea, structura de management a Nissan pentru a asigura luarea rapidă a deciziilor și a acordat mai multă autoritate fiecăruia dintre managerii regionali.El a spus că noile proiecte promițătoare ale Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi avansează cu succes și mai multe informații despre aceasta vor fi furnizate în viitorul apropiat.

Uchida a subliniat că toți producătorii de automobile vor avea nevoie de parteneriate mai largi, adăugând: „Va fi foarte greu pentru noi să o facem singuri. Dacă vrei să te schimbi”, a spus el, „trebuie să cauți parteneriate cu alții”.În același timp, Nissan studiază posibilitatea creării unui pick-up electric ieftin, care costă aproximativ 40.000 de dolari pentru piața americană.Un astfel de vehicul ar servi pentru două scopuri: în primul rând, ar sprijini portofoliul de camioane Nissan, pe măsură ce compania iese de pe piața auto de dimensiuni mari.Și, în al doilea rând, va extinde oferta companiei pe segmentul vehiculelor electrice.

Acest lucru a fost raportat de Automotive News, care a vorbit cu șeful departamentului de strategie globală de produs și planificare a produselor de la Nissan, Ivan Espinosa (Ivan Espinosa).„Puteți fi sigur de un lucru: vom continua să investim în segmentul de camionete”, a spus Espinosa într-un interviu acordat agenției."Cum ne vom dezvolta... aceasta este o întrebare pe care o discutăm pe plan intern. În cele din urmă, va trebui să electrificăm camioanele".

„Nu vrem să concuram cu Rivian sau Cybertruck”, a declarat Tyler Slade, șeful consiliului dealerilor Nissan din SUA, într-un interviu separat pentru Automotive News. „Vrem să fim în segmentul mai accesibil de 40.000 de dolari.” și de dimensiuni mari. SUV-uri. „Cererea de electrificare astăzi este mult mai concentrată pe segmentele C-SUV și D-SUV”, a spus Espinoza pentru AN. „Văd pickup-uri electrice puțin mai târziu”, a continuat el. Espinoza a adăugat: „Cheia aici este să avem o înțelegere precisă a cerințelor clienților și capacitatea de a călări valul la momentul potrivit.” Vestea vine în timp ce Nissan se pregătește să înceteze producția camionetei Titan, care va ieși de pe linia de asamblare din Canton, Mississippi. uzina din vara anului 2024 Titan a debutat pentru prima dată în 2003 și, după două decenii pe piață, Nissan nu a reușit să concureze în segmentul de camioane de dimensiuni mari deținut de cei trei mari.

Ca parte a planului său de electrificare în 2021, Nissan a prezentat patru concepte de mașini electrice.Unul dintre ele, numit Surf-Out, arată ca un pick-up monocorp compact care se va potrivi perfect în gama Frontier.Cu mașini precum Ford Maverick și Hyundai Santa Cruz în creștere, Nissan ar face bine să-și îndrepte atenția către un segment pe care l-a dominat cândva cu oferte precum Hardbody.Automotive News consideră că, dacă acest lucru devine realitate, un pick-up electrificat ar putea apărea pe piață la începutul anilor 2030.Nissan a promis că toate noile sale modele de pe piețele cheie, introduse în 2030 sau mai târziu, vor fi mașini electrice.

0
0
0
2
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Ce părere aveți despre protestele fermierilor?