X 
Cutremure stiri: 508

Se caută director general pentru „BARZA ALBĂ”

1 oct. 13:30   Societate
3447 0

Agenția Proprietății Publice anunță concurs pentru funcția de director general al Societății pe acțiuni „BARZA ALBĂ”. Candidații trebuie să depună documentele pentru participare pînă la 15 octombrie, ora 16.00

Consiliul S.A. „Barza Albă”, în corespundere cu Statutul societății, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director general al S.A. „Barza Albă”, care va fi desfășurat în conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al S.A. „Barza Albă”, aprobat prin hotărîrea Consiliului Societății din 29 august 2024.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este de 15 octombrie 2024 ora 16.00.

Locul depunerii documentelor:


Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de Director general al S.A. „Barza Albă”, vor fi depuse la sediul societății: mun. Bălți, str. Victoriei, 49, la secretarul Comisiei de selectare. Persoana de contact: Țopa Evdochia, tel. +373 67602692 sau vor fi expediate în format electronic, arhivat într-un dosar unic, la poșta electronică [email protected], cu aplicarea semnăturii electronice autorizate în Republica Moldova.

Care sînt cerințele și atribuțiile față de candidații ce aspiră la funcția de director general al ”Barza Albă” puteți vedea aici.

    Candidatul selectat de Consiliu în baza concursului va încheia Contractul individual de muncă/ contract de management cu Consiliul Societății pentru o perioadă de 5 ani.

    Totodată salariul viitorului director general este ținut în secret.

    ”Directorul general al S.A. „Barza Albă”, va fi remunerat, conform Contractului individual de muncă / management, încheiat între candidatul selectat și Consiliul Societății. Condițiile de plată vor fi stabilite în Contract, în corespundere cu prevederile Hotărîrii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară”, se arată în nota de presă.

    Dosarul de participare la concurs trebuie să conțină:

    1. scrisoarea de motivare,
    2. viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Societății;
    3. curriculum vitae (CV);
    4. copia buletinului de identitate;
    5. copia de pe diploma de studii;
    6. scrisori de recomandare (nu mai puțin de două);
    7. cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale;
    8. declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de director general al Societății, conform anexei nr.4 la prezentul Regulament;
    9. copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate;
    10. confirmarea cunoașterii limbii engleze (diploma, atestat, certificate sau alt document); confirmarea pe proprie răspundere privind cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
    11. acordul prealabil în scris semnat de candidat privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

    Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere. Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul societății pînă la data și ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat”, se menționează în comunicatul remis de APP.

    0
    0
    2
    2
    2

    Adăuga comentariu

    500

    Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

    © Business

    Utilizați inteligența artificială în munca/studiile dumneavoastră?
    Caii moldovenești, în centrul unui scandalСандуляк Владислав