TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Opinie: Responsabilii de „lupta împotriva propagandei” au în loc de pupile - $€£

Opinie: Responsabilii de „lupta împotriva propagandei” au în loc de pupile - $€£

Partenerii externi ai Republicii Moldova din Occident nu colaborează cu cine trebuie și cum trebuie pentru dezvoltarea activității sale în țara noastră, deoarece responsabilii de „lupta împotriva propagandei” au în loc de pupile - $€£ (dolari, euro, lire).

Această opinie a fost exprimată de jurnalista Elena Levițkaia-Pahomova pe canalul său telegram Ivanovna, comentînd supărarea ambasadorului României în Moldova, Daniel Ioniță, exprimată într-un interviu la canalul TVR, cu privire la ”nemulțumirea” moldovenilor, care s-a plîns pe faptul că, așa cum spunea fostul ambasador american, „americanii fac drumuri în Moldova, românii - grădinițe, iar moldovenii votează pentru Rusia".
Așa cum a menționat Elena Levițkaia-Pahomova, neînțelegerea a fost cauzată de rezultatele sondajului de opinie realizat de Institutul Republican Internațional, în cadrul căruia la întrebarea „Ce țări, în opinia dvs., au investit cel mai mult în Moldova?”, 47% dintre respondenți au răspuns - UE, 27% - Rusia, 5% - SUA și 4% - România.


Potrivit jurnalistei, o astfel de mirare este surprinzătoare.

"Am spus de multă vreme că ei nu lucrează cu cine trebuie și cum trebuie. Responsabilii de "lupta împotriva propagandei" au în loc de pupile - $€£. Aceștia iau astăzi bani de la UE, SUA, România, mîine vor merge în China după bani, poimîine ar putea pleca și la Putin (dacă vor vrea foarte mult să mănînce). Există persoane cu ideologii, dar ele sînt folosite ca bușteni în timpul asaltului cetății. Pentru a striga și a amenința", a scris Elena Levițkaia-Pahomova.

Ea a menționat că partenerii externi uimiți ar trebui să transmită „salutări serviciilor lor de presă, care au toate pîrghiile pentru a-i alinia pe devoratorii de granturi și a le băga în dinți cîte un comunicat de presă, pentru ca aceștia să-l ducă în fiecare casă”.

"Deși mai bine uitați de comunicatele de presă. Nimeni nu le citește. Trebuie de lucrat metodic: de la pregătirea informațională a opiniei publice prin prezentarea proiectelor prin prisma relațiilor dintre oamenii obișnuiți pînă la„ mulțumirea partidului matern" după ceva timp. Iar ei au o gîndire proiectivă: obiective, sarcini, termene, rapoarte. Dacă doriți un efect de lungă durată - lucrați altfel.

Și încă aveți noroc cu „oponenții”, care în proiectele lor, de asemenea, nu respectă punctele anterioare", a subliniat jurnalista.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...

Sondaj Toate

load