O astfel de opinie a exprimat designerul vestimentar și expertul Ekaterina Sergheevici, în cadrul emisiunii „Без галстуков cu Alexandru Stahurski” de la postul de televiziune N4, relatează Noi.md.
În opinia sa, cel mai important lucru este consolidarea echipei. Dar dacă e să vorbim despre crearea unui produs și despre lansarea lui în masă, atunci, evident, toată lumea pornește de la idee.
„Este vorba despre idee, acea sămînță despre care tuturor le place să vorbească foarte mult, că am o idee și că sînt inspirat de o idee. O idee nu este pur și simplu o bulă abstractă. Este înțelegea a ce vei face, pentru cine vei face, de ce o vei face și, aproximativ, cît va costa. Iată aici pui toate aceste patru poziții. După aceea, deja cînd începi să realizezi, te trezești într-o dimineață și îți dai seama cît de multe trebuie să faci pentru a realiza această idee", a declarat designerul vestimentar.
Ea a subliniat că, în primul rînd, este nevoie de o încăpere, de o echipă, de țesături, de mașini, de un tehnolog, de un dezvoltator și așa mai departe.
Potrivit acesteia, atunci cînd creezi un brand de îmbrăcăminte, totul se schimbă foarte repede.
„Nu este genul de poveste în care să pui temelia și să aștepți să se așeze. Aici totul se schimbă în fiecare secundă, iar moda este practic super fluidă. Și dacă ieri aveai pe agendă, în linii mari, aceste unități, modele pentru cusut, peste două ore s-ar putea să nu mai ai nevoie de ele. Deja înțelegi că în 24 de ore s-a întîmplat ceva și mîine-poimîine nimeni nu va ma cumpăra hainele tale. Adică, trebuie să te schimbi foarte repede. Trebuie să reacționezi foarte rapid", a spus ea.
Adăuga comentariu