Potrivit Viber, în Moldova, în 2021, utilizatorii messenger au trimis 236 de milioane de stickere prietenilor, rudelor și colegilor. Numărul total al moldovenilor care au participat la chat-urile de grup a fost de peste 1,2 milioane de persoane.
Comunitățile și chatbot-urile din Viber au fost deosebit de populare în rîndul moldovenilor. Față de 2020, numărul comunităților a crescut cu 23%, iar numărul chatbots a crescut cu 31%.
Un eveniment important în 2021 a fost lansarea măștilor AR și a filtrelor de realitate augmentată în interiorul aplicației Viber. Măștile se bazează pe tehnologia Snap Inc., liderul mondial în domeniul măștilor AR și dezvoltatorul aplicației Snapchat. De la lansarea măștilor Viber, moldovenii au folosit măști AR și filtre pentru a crea imagini, videoclipuri și animații GIF de aproximativ 700 de mii de ori."În acest an dificil, cînd mulți dintre noi au trebuit să minimizeze comunicațiile personale din cauza pandemiei, Viber a reînviat corespondența în messenger și a făcut comunicarea și mai interesantă", spune Anna Znamenskaia, director de Dezvoltare Globală al Rakuten Viber.
"Oamenii vor să comunice online și aleg diferite formate: fie că felicită un prieten în imaginea unui tigru, fie un salut video rudelor în costumele naționale ale Moldovei - toate acestea au devenit posibile, de exemplu, datorită funcției măștilor AR. În 2022, vom continua să implementăm funcții și mai interesante și utile pentru comunicare", a subliniat ea.
Adăuga comentariu